Przedstawiciel handlowy (k/m) Polska północno - wschodnia i centralna

Zostań częścią naszej firmy
- Dołącz do naszego zespołu

Oferta pracy Wróć do wyników wyszukiwania

Przedstawiciel handlowy (k/m) Polska północno - wschodnia i centralna

PhRP/11/2023
Dział: Biuro |
Obszar: Handlowy, obsługa klienta |
Lokalizacja : Łódź, Białystok, Toruń |
Typ: Oferta pracy |
Model: Zdalna

Jakie są wyzwania/zadania na stanowisku:

  • Rozwój sprzedaży u klientów obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski południowo – zachodniej  (woj. opolskie, dolnośląskie i lubuskie)
  • Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych
  • Budowanie i utrzymanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
  • Szukanie nowych możliwości sprzedaży oraz nowych rynków zbytu
  • Budowanie nowej i obsługa dotychczasowej sieci dystrybucji
  • Sporządzanie i analiza raportów oraz prognoz dotyczących rynku
  • Monitorowanie działań konkurencji
  • Przygotowanie propozycji zawieranie umów handlowych
  • Uczestnictwo w szkoleniach branżowych, targach branżowych, konferencjach
  • Współtworzenie oraz dbanie o wizerunek firmy, Partnerów Handlowych i Serwisów należących do sieci.

Jakich kompetencji szukamy:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży
  • Znajomość rynku aftermarket (motoryzacja)
  • Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, umiejętności negocjacyjne
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania trwałych relacji z klientem biznesowym
  • Samodzielność w działaniu, silna orientacja na wynik, odpowiedzialność
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:

  • Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Niektóre z benefitów dostępne są dla pracowników po roku pracy. Szczegóły i zakres do uzgodnienia - przed rozpoczęciem współpracy. Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Dużą autonomię organizacji pracy własnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia – w siedzibie Spółki, ścieżka kariery zawodowej)
  • Techniczne wsparcie sprzedażowe
  • Wynagrodzenie podstawowe adekwatne do doświadczenia i kompetencji + premie
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • Zniżki na części samochodowe
  • Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie
  • System kafeteryjny z benefitami, karta Multisport
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych.
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Zniżki na firmowe produkty
Spotkania integracyjne
Kawa/herbata
Brak dress code’u
Parking dla pracowników
Dofinansowanie wypoczynku
Inicjatywy dobroczynne
Kafeteria MyBenefit
Dofinansowanie obiadów w formie cateringu
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Komputer do użytku prywatnego
Samochód służbowy do użytku prywatnego