Włącz powiadomienia Zarządzaj powiadomieniami Moto-Profil

Moto-Profil świętuje 25-lecie. Z tej okazji do najlepszych klientów trafią samochody o łącznej wartości niemal 1,3 mln zł

26 marca 2018

Rok 2018 jest dla Moto-Profilu jubileuszowy. Drugi co do wielkości dystrybutor części motoryzacyjnych w Polsce oraz jeden z największych w Europie obchodzi 25-lecie istnienia. – To okazja do podsumowań, wytyczania śmiałych dróg rozwoju oraz świętowania w gronie partnerów – podkreślają przedstawiciele spółki.

Moto-Profil świętuje w 2018 roku podwójnie. To nie tylko ćwierćwiecze działalności, ale także piętnasta edycja targów ProfiAuto Show. Z okazji 25-lecia firma zaplanowała szereg promocji oraz działań skierowanych przede wszystkim do partnerów biznesowych. Jednym ze sposobów ich gratyfikacji będzie promocja sprzedażowa „25+1 samochodów na 25-lecie”, w ramach której do 26 klientów trafią samochody Opel Corsa VAN. Jej start zaplanowano na początek kwietnia. Łączna wartość samochodów będących nagrodami w promocji to niemal 1,3 miliona złotych.

– Organizując promocję chcieliśmy podkreślić, że nie tylko celebrujemy ćwierćwiecze, ale także patrzymy już w przyszłość, której nieodłączną częścią są nasi partnerzy i ich klienci. To właśnie oni, lokalne hurtownie, sklepy oraz serwisy samochodowe, są beneficjentami podjętych przez Moto-Profil inicjatyw i to oni napędzają nas do ciągłego rozwoju – mówi Piotr Tochowicz, prezes firmy Moto-Profil.

Firma i jej partnerzy biznesowi odnotowali w 2017 roku jeden z najlepszych okresów w ramach dotychczasowej współpracy. Świadczy o tym m.in. 25-procentowy wartościowy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2016, aktywność partnerów w Polsce i za granicą, konieczność rozbudowy magazynu firmy o niemal 30% (teraz zajmuje on 45 tys. m2, a wartość zgromadzonych w nim części i akcesoriów samochodowych przekracza 60 milionów euro) oraz liczne nagrody i wyróżnienia.

W planach na jubileuszowy rok Moto-Profil ma kontynuację sprawdzonych inicjatyw i podjęcie szeregu nowatorskich działań. Już na początku roku firma rozszerzyła swój asortyment o ofertę opon. W kolejnych miesiącach zamierza m.in. koncentrować się na rozwoju projektu ProfiAuto. Jednym z ważniejszych wydarzeń będzie także 15. edycja targów ProfiAuto Show, organizowanych tym razem pod hasłem "Nowa era motoryzacji". To hasło przyświeca także innym działaniom, w które angażuje się marka. Należy do nich m.in. dalsza rozbudowa sieci ProfiAuto Serwis - projektu, w ramach którego od 2016 roku ponad 1400 serwisów samochodowych w Polsce oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji przyjęło pomarańczowe barwy. W ramach ProfiAuto Serwis zaplanowano też wdrażanie innowacyjnej aplikacji dla kierowców automatyzującej proces obsługi w serwisach ProfiAuto, a także wsparcie warsztatów m.in. w zakresie obsługi samochodów hybrydowych poprzez organizację dedykowanych szkoleń.

Zobacz pozostałe aktualności