Włącz powiadomienia Zarządzaj powiadomieniami Moto-Profil

ProfiBonus: przepis na trwałe partnerstwo

8 maja 2020

Rynek jest dziś przepełniony programami lojalnościowymi. Na każdym kroku klientów zachęca się do zakładania kart, zbierania punktów, korzystania z bonusów. To sposób na zbudowanie trwałej relacji z nimi i zaoferowanie im wartości dodanej. Stawką jest ich zadowolenie, które przekłada się na wymierne efekty biznesowe. Firma Moto-Profil z Chorzowa we współpracy z Sodexo Benefits and Rewards Polska stworzyła rozwiązanie, które w trwały i efektywny sposób wpływa na wzmocnienie relacji biznesowych z bezpośrednimi odbiorcami – hurtowniami i sklepami motoryzacyjnymi. Jak to działa? Opowiada Natalia Majchrowska-Jakubiec – specjalista ds. marketingu w spółce Moto-Profil.

Nasza firma powstała w 1993 r. Specjalizujemy się w imporcie oraz dystrybucji samochodowych części zamiennych i akcesoriów. Współpracujemy z największymi globalnymi i krajowymi producentami części. Oferujemy także elementy wyposażenia warsztatów oraz rozwiązania IT. W ramach sieci 1,4 tys. partnerów handlowych (hurtowni) docieramy do ponad 15 tys. warsztatów samochodowych w całej Polsce. Swoją strukturę dystrybucji opieramy na niezawodnym systemie logistycznym i najnowocześniejszych technologiach informatycznych. W Polsce, Czechach i na Słowacji tworzymy sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych pod marką ProfiAuto oraz warsztatów samochodowych – ProfiAuto Serwis. Zrzeszamy już ponad 1,8 tys. serwisów oraz
230 hurtowni i sklepów. Na co dzień dużą wagę przywiązujemy do działań marketingowych, które nie tylko wpływają na budowanie wizerunku na tle konkurencji, lecz także mają przełożenie na relacje z klientami. Aktywnie szukamy rozwiązań mających na celu minimalizowanie zbędnego ryzyka i sukcesywnie je wdrażamy. Współczesny rynek niesie sporo wyzwań, na które my – jako firma o zasięgu międzynarodowym – musimy być przygotowani. Patrzymy na nie przede wszystkim z perspektywy swoich klientów.

Świadomy wybór

Gdy podjęliśmy decyzję o budowie programu lojalnościowego wspierającego nasze cele biznesowe, zaczęliśmy szukać rozwiązania nowoczesnego, profesjonalnego, przyjaznego dla uczestników i odpowiadającego ich potrzebom.
Naturalnym partnerem była dla nas firma Sodexo Benefits and Rewards Polska – światowy lider kompleksowych rozwiązań motywacyjnych i partnerskich. Wspólnie z nią opracowaliśmy skuteczny i stabilny program, który od 2014 r.
jest dostępny pod adresem: https://profibonus.moto-profil.pl. Dzięki praktycznie bezobsługowej formule programu (o wszystko dba Sodexo) możemy się skupić na tym, co jest istotą naszego biznesu, czyli na realnych oszczędnościach – środków, które wydalibyśmy na budowę i utrzymanie platformy online czy utrzymanie etatów zajmujących się jej obsługą.

Wskazówka Sodexo
Warto powierzyć organizację i prowadzenie programu lojalnościowego doświadczonemu partnerowi z zewnątrz. To nie tylko oszczędność pieniędzy i pracy, lecz także – czy przede wszystkim – gwarancja obsługi programu na najwyższym poziomie (ciągła aktualizacja katalogu nagród, dystrybucja nagród, obsługa reklamacji, wsparcie prawne itp.).

Pełna wersja artykułu dostępna na: https://marketerplus.pl/

 

Zobacz pozostałe aktualności