Centrum prasowe
Najnowsze informacje
Wraca internetowy hit: Łowcy usterek
Marka ProfiAuto – największa w Polsce sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych – rusza z drugą edycją kampanii „Łowcy usterek”, tworzoną z kabaretem Łowcy.B. Pierwszą odsłonę spotów, które w krzywym zwierciadle ukazują nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych, obejrzało ponad 6 milionów internautów. Emisja drugiego sezonu rozpoczęła się 14 czerwca br. w kanałach społecznościowych marki.
Nauka i biznes pomogą w rozwoju szkolnictwa zawodowego i młodych mechaników
W Katowicach podpisano porozumienie, które pozwoli na rozwój projektów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości do kształcenia uczniów techników i szkół branżowych.
Moto-Profil bezpośrednim partnerem handlowym Castrol
Firmy Moto-Profil oraz Castrol podpisały porozumienie o współpracy, na mocy którego Moto-Profil stał się bezpośrednim partnerem handlowym marki Castrol. Niesie ono szereg korzyści dla klientów Moto-Profilu, którzy zyskają m.in. dostęp do specjalistycznych referencji.
Kontakt dla mediów
Natalia Piskorz - PR manager
kom. +48 735 995 945
tel. +48 32 714 37 29
email: natalia.piskorz@moto-profil.pl