Współpraca

Moto-Profil to Twój partner na rynku aftermarket

Dystrybucją części i akcesoriów motoryzacyjnych zajmujemy się od 1993 roku. Jesteśmy jedną z największych firm w tej branży w Polsce i Europie, a zaczynaliśmy od niewielkiego sklepu z częściami samochodowymi.

Jesteśmy dystrybutorem, który z powodzeniem współpracuje zarówno z małymi sklepami, jak i z dużymi hurtowaniami motoryzacyjnymi z 26 krajów. Jako importer i przedstawiciel wiodących marek, dostarczamy kluczowe elementy niezbędne do napraw i wymian eksploatacyjnych w samochodach osobowych oraz dostawczych. W naszej ofercie znajdziecie produkty łączące wysoką jakość z konkurencyjnymi cenami, co sprawia, że jesteśmy preferowanym dystrybutorem części na rynku aftermarket.

Mechanik samochodowy

Rośniemy razem z naszymi klientami

Współpracujemy z 260 czołowymi koncernami motoryzacyjnymi na świecie, a ta liczba regularnie rośnie. Nasza oferta handlowa zawiera ponad 350 tys. referencji, które łatwo i szybko znajdziecie w naszym katalogu po numerze VIN. Ponadto w głównym oknie katalogu możesz wyszukiwać części po indeksach, nazwach, numerach OE , producentach i nazwach generycznych. Katalog ProfiAuto jest najszybszym i najnowocześniejszym rozwiązaniem zaprojektowanym przez nasz ProfiAuto Software House w odpowiedzi na realne potrzeby naszych klientów.

Nasza elastyczność i zdolność adaptacji do zmieniającego się sektora motoryzacji oznaczają, że możemy zaoferować naszym odbiorcom szeroki wybór produktów i usług odpowiadających aktualnym potrzebom rynku.

Mechanik samochodowy

Dlaczego warto z nami współpracować?

Nasza strategia biznesowa wyróżnia się na tle standardowych sieci sprzedażowych, ponieważ naszym priorytetem jest wzmacnianie naszych partnerów w kluczowych dla nich obszarach przy jednoczesnym poszanowaniu ich niezależności. Stawiamy na długotrwałe i partnerskie relacje, co może potwierdzić ponad 1400 hurtowni motoryzacyjnych w Polsce. Obsługujemy wyłącznie punkty handlowe – sklepy i hurtownie motoryzacyjne.

Mechanik samochodowy

Jak wspieramy naszych klientów?

Zapewniamy naszym partnerom wsparcie i kompetencje, które są niezbędne na dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się rynku motoryzacyjnym. W naszej pracy skupiamy się na terminowym dostarczaniu najwyższej jakości części zamiennych i akcesoriów samochodowych naszym klientom. Rozumiemy dynamiczne zmiany w sektorze motoryzacji, dlatego konsekwentnie inwestujemy w rozwój naszych usług i produktów oraz w szkolenia techniczne dla naszych partnerów. Każdy z naszych klientów otrzymuje bieżące wsparcie od swojego opiekuna handlowego. Nasz zespół Customer Service szybko reaguje i rozwiązuje zgłoszenia klientów.

Szkolenie dla mechaników

Nasi klienci

Pytania o współpracę, na które odpowiadamy najczęściej

Jakich marek części macie w ofercie?

Współpracujemy z niemalże wszystkimi największymi dostawcami na rynku – w naszym katalogu znajdziesz produkty ponad 260 marek oferujących części i akcesoria samochodowe oraz chemię i oleje. Lista naszych dostawców dostępna jest tutaj.

Jak mogę sprawdzić, czy towar jest dostępny?

Nasi klienci mogą sprawdzić dostępność towaru samodzielnie w katalogu ProfiAuto lub kontaktując się z Działem Sprzedaży. Wyszukiwanie części w katalogu po numerze VIN zajmuje zaledwie kilka sekund.

Jak Moto-Profil realizuje dostawy?

Dostawy realizujemy przez naszą sieć kurierską – mamy wiele tras logistycznych w całej Polsce. Harmonogram dostaw jest dostosowywany indywidualnie do każdej lokalizacji. Opiekun handlowy, we współpracy z Działem Transportu, dokłada wszelkich starań, aby ustalić godziny dostaw zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Ile razy na dobę dostarczycie mi zamówiony towar?

Klienci mają 1 dostawę nocną i 1 dostawę dzienną, w zależności od możliwości dystrybucyjnych na danym obszarze. Możliwość dodatkowej dostawy ustalane są indywidualnie dla każdego klienta.

Czy mogę zamówić części samochodowe z dostawą bezpośrednio do mojego klienta, np. serwisu?

Obecnie nie oferujemy takiej usługi, ponieważ obsługujemy wyłącznie punkty handlowe.

Czy mogę osobiście odebrać zamówione części z magazynów Moto-Profil?

Jest taka możliwość. Należy jednak każdorazowo potwierdzić odbiór osobisty ze swoim opiekunem handlowym i magazynem.

Ile Moto-Profil ma magazynów i gdzie są zlokalizowane?

Moto-Profil ma trzy magazyny. Magazyn główny mieści się w Chorzowie, a pozostałe dwa mieszczą się w Jawczycach i Świebodzinie.

Jak mogę zostać klientem Moto-Profil?

Wystarczy wypełnić formularz i zaczekać na pozytywną weryfikację firmy. Następnie zostaniesz poproszony o przesłanie skanów dokumentów firmy.

Jak ustalane są warunki płatności za zamówienia?

Każdy nowy klient jest weryfikowany m.in. w KRD oraz sytuacja jego firmy jest analizowana przez nasz automatyczny system weryfikacji. Na tej podstawie ustalane są: limit kredytowy, forma i termin płatności.

Czy możliwe jest regulowanie płatności za pobraniem?

Tak, taka forma płatności jest możliwa.

Czy i w jakim terminie można dokonać zwrotu?

Zwroty towaru są możliwe, o warunki zwrotów należy pytać swojego opiekuna handlowego.

W jaki sposób rozliczane są zwroty towaru?

Po dokonaniu zwrotu towaru przez klienta zostanie wystawiona faktura korygująca.

Skontaktuj się z nami

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas lub zadzwoń. Porozmawiamy o możliwościach współpracy.

Moto-Profil Sp. z o.o.
ul. Niedźwiedziniec 10  
41-506 Chorzów
ProLogis Park Chorzów, budynek DC 2 

moto-profil.webp

Formularz kontaktowy

Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego. Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na twoje pytania.

Podaj Imię
Podaj nazwisko
Podaj nazwę firmy
Podaj email
Podaj telefon
Podaj stronę internetową
Wprowadź wiadomość