LUK (12.3) - Podwójne sprzęgło suche 2CT do manualnych równoległych skrzyń biegów dla samochodów VW i Renault SZKOLENIE TEORETYCZNO – PRAKTYCZNE

Prowadzący: Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników: min. 5, max. 12
Czas trwania: 9 godzin
Koszt: z cateringiem 350 zł netto/1 uczestnika

Idea powstania skrzyń manualnych równoległych i ich zalety

Budowa i zasada działania skrzyni biegów manualnej równoległej typu DSG w grupie VW i typu DC4 w grupie Renault

  • Układ przeniesienia napędu – przepływ momentu obrotowego
  • Zasada zmiany biegów

Podwójne sprzęgło suche

  • Porównanie podwójnego sprzęgła suchego (VW, Renault) z mokrym stosowanym w VW
  • Budowa i zasada działania podwójnego sprzęgła suchego dla VW i Renault
  • Funkcjonowanie systemu samoregulacji w zespole sprzęgła suchego VW i Renault
  • Zmiany w konstrukcji sprzęgła suchego w VW

Budowa i zasada działania hydraulicznego układu sterowania sprzęgłem w VW

Budowa i zasada działania elektrycznego układu sterowania sprzęgłem w Renault

Moduł elektroniczny

  • Strategia sterowania dla VW i Renault
  • Elementy pomiarowe i wykonawcze dla VW i Renault

Diagnostyka układu sterowania dla VW i Reanault

  • Funkcje diagnostyczne
  • Kroki diagnostyczne

Technologia napraw i diagnostyka komponentów sprzęgła dla VW i Renault

  • Uszkodzenia i przyczyny ich powstawania
  • Technologia wymiany sprzęgła
  • Różnice pomiędzy technologią LuK i technologią producenta pojazdu

Pokaz wymiany sprzęgła z komentarzem dla VW i Renault

Zajęcia praktyczne dla uczestników

Formularz aplikacji