PROFIAUTO (22.5) - Układy kierownicze - budowa, reklamacje i naprawa układów wspomagania

Prowadzący: Wojciech Ruciński (Moto-Profil)
Czas trwania: ok. 3-5 godzin

Część praktyczna obejmuje w zależności od możliwości warsztatu wykonanie kalibracji czujnika kąta skrętu kierownicy, odpowietrzenie układu wspomagania kierownicy.

W przypadku dostępu do samochodu, w którym występuje elektryczne wspomaganie odczyt błędów i parametrów ze sterownika, kodowanie czujnika kąta skrętu kierownicy.

Prowadzący:  Wojciech Ruciński (MOTO-PROFIL)

Koszt szkolenia: ustalenia indywidualne

Ilość osób: min. 10 osób maks. 30 osób

Czas trwania: ok. 5 godzin

Miejsce: u klienta (ew. warsztat)

  • Rodzaje przekładni: przegląd konstrukcji, budowa, funkcjonowanie.
  • Wspomaganie hydrauliczne: budowa przekładni wspomaganej hydraulicznie, funkcje i działanie zaworu sterującego, budowa i funkcjonowanie pompy.
  • Zasady wymiany przekładni i pompy oraz płukanie i odpowietrzanie układu.
  • Wspomaganie elektryczno–hydrauliczne EPHS: budowa, zasada działania, obsługa.
  • Wspomaganie elektryczne Column Drive: budowa, zasada działania, obsługa.
  • Wspomaganie elektryczne Belt Drive: budowa, zasada działania, obsługa.
  • Regeneracja elementów: przebieg i etapy regeneracji przekładni i pomp wspomagania.
  • Postępowanie reklamacyjne: typowe przypadki, analiza przyczyn.
  • Elementy układu: drążki i końcówki kierownicze, osłony gumowe.

Formularz aplikacji