Włącz powiadomienia
Zarządzaj powiadomieniami
Moto-Profil
Tematy szkoleń technicznych 2022
Obecnie nasza propozycja to kilkadziesiąt szkoleń technicznych, produktowych i marketingowych (obsługa klienta itp.)
PROFIAUTO (22.6) - Szkolenie z kwalifikacją SEP do 1 kV
Liczba uczestników:
min.10 os.
Czas trwania:
4 godziy
Koszt:
wycena indywidualna
PROFIAUTO (22.7) - Szkolenie produktowe ENI
Prowadzący:
Dominik Słapik
Liczba uczestników:
min. 8 os., max. 20 os.
Czas trwania:
1 godzina
Wartość:
300 zł netto / os.
ARNOTT (41.1) – Zawieszenie pneumatyczne Arnott
Prowadzący:
Bartosz Sieradzki
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 30 os.
Czas trwania:
1,5 godziny
Wartość:
150 zł netto / os.
ATE (1.1) - Prowadzenie dokumentacji serwisowej i sprzedaż usług serwisowych (Szkolenie 220 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Liczba uczestników:
bez ograniczeń
Czas trwania:
4 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
Miejsce:
U Partnera Handlowego
ATE (1.2) - Serwisowanie współczesnych układów hamulcowych z zastosowaniem narzędzi Continental (Szkolenie 200 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Liczba uczestników:
min. 14 os. - max. do ustalenia
Czas trwania:
6 godzin
Wartość:
300 zł netto / os.
Miejsce:
U Partnera Handlowego
ATE (1.3) - Procedury montażowe i rozpatrywanie reklamacji elementów układu hamulcowego. (Szkolenie 400 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Czas trwania:
4 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
Miejsce:
U Partnera Handlowego
ATE (1.4) - Serwis o naprawa współczesnych układów hamulcowych (Szkolenie 210 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Liczba uczestników:
max. 16 os.
Czas trwania:
2 dni
Wartość:
400 € netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe ContiAcademy w Warszawie, ul. Centralna 2
ATE (1.5) - Serwis elektrohydraulicznych i elektrycznych podzespołów układów hamulcowych. Diagnostyka czujników elektroniki pojazdowej (Szkolenie 310 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Liczba uczestników:
max. 16 os.
Czas trwania:
1 dzień
Wartość:
200 € netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe ContiAcademy w Warszawie, ul. Centralna 2
ATE (1.6) - Podstawy elektryki i elektroniki (Szkolenie 300 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Liczba uczestników:
max. 16 os.
Czas trwania:
2 dni
Wartość:
400 € netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe ContiAcademy w Warszawie, ul. Centralna 2
ATE (1.7) - Systemy bezpieczeństwa jazdy ABS/TCS/ESP, diagnostyka i rozwiązywanie problemów (Szkolenie 240 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Liczba uczestników:
max. 16 os.
Czas trwania:
2 dni
Wartość:
400 € netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe ContiAcademy w Warszawie, ul. Centralna 2
ATE (1.9) - Kwalifikacja do pracy przy systemach wysokiego napięcia (Szkolenie 430 ATE)
Prowadzący:
Marek Warmus
Liczba uczestników:
min. 8 - max. 12 os.
Czas trwania:
2 dni
Wartość:
400 € + 80 € SEP netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe ContiAcademy w Warszawie, ul. Centralna 2
BOSCH (5.1) – Diagnostyka w praktyce z wykorzystaniem testera z rodziny KTS i oscyloskopu
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.2) – Diagnostyka automatycznych skrzyń biegów
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.5) – Geometria zawieszenia pojazdów
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.6) – Diagnostyka pojazdów z wykorzystaniem diagnoskopu FSA
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.7) – Pośredni wtrysk benzyny – systemy firmy Bosch oraz firm zewnętrznych
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.8) - Bezpośredni wtrysk benzyny firmy Bosch na przykładzie grupy Volkswagen
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.10) – Układy ABS, ASR, ESP, SBC, elektr. hamulec postojowy oraz wspomaganie układów kierowniczych
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.12) – Układy klimatyzacji
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.13) – Transmisja cyfrowa w pojazdach oraz układy Centralnej Elektroniki
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.14) – Podstawy obsługi silników diesla dla początkujących mechaników
Czas trwania:
2 dni (20% teorii, 80% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.15) – Układy oczyszczania spalin nowoczesnych silników diesla
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.16) – Diagnostyka układów Common Rail firm Denso, Delphi i Siemens
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.17) – Diagnostyka nowoczesnych układów zasilania silników diesla
Czas trwania:
2 dni (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
1 200 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.18) – Naprawa wtryskiwaczy Common Rail przy pomocy narzędzi trzeciego etapu
Czas trwania:
3 dni (30% teorii, 70% praktyki)
Koszt:
1 500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.21) – Badanie i naprawa pomp Siemens/VDO
Czas trwania:
1 dni (30% teorii, 70% praktyki)
Koszt:
600 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.23) – Rękojmia, gwarancja, odpowiedzialność za wady – przepisy, procedury, studia przypadków
Czas trwania:
1 dzień (100% teorii, 0% praktyki)
Koszt:
600 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.27) – KTS 540/560/570/590
Czas trwania:
1 dzień (70% teorii, 30% praktyki)
Wartość:
1000 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.30) - Systemy ADAS z wykorzystaniem urządzeń SCT415 oraz DAS3000
Czas trwania:
1 dzień (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
600 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.31) - PassThru - Przeprogramowanie sterowników w pojazdach VAG, PSA, Opel, Fiat, Ford, Volvo oraz obsługa elektronicznych książek przeglądów
Czas trwania:
1 dzień (100% praktyki)
Koszt:
1000 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.32) - PassThru - Przeprogramowanie sterowników w pojazdach BMW, Mercedes, Toyota, Renault oraz obsługa elektronicznych książek przeglądów
Czas trwania:
1 dzień (100% praktyki)
Koszt:
1000 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.33) - Obsługa elektronicznych książek przeglądów marek grupy VAG, BMW, Mercedes, Ford, Mazda
Czas trwania:
1 dzień (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.34) - Diagnostyka oraz przeprogramowywanie sterowników – Pass Thru w grupie VAG
Czas trwania:
1 dzień (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.35) - Diagnostyka oraz przeprogramowywanie sterowników – Pass Thru BMW
Czas trwania:
1 dzień (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.36) - Diagnostyka oraz przeprogramowywanie sterowników – Pass Thru Mercedes
Czas trwania:
1 dzień (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.37) - Diagnostyka oraz przeprogramowywanie sterowników – Pass Thru w grupie PSA
Czas trwania:
1 dzień (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.38) - Monitorowanie ciśnienia w ogumieniu przy pomocy testera KTS i TPA 200
Czas trwania:
1 dzień (50% teorii, 50% praktyki)
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BOSCH (5.39) - Skrzynie automatyczne- ZF poprawna wymiana oleju wraz z omówieniem elementów mechatroniki
Czas trwania:
1 dzień (80% teorii, 20% praktyki)
Koszt:
600 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe BOSCH
BREMBO (6.1) - Tarcze, klocki i płyny hamulcowe
Liczba uczestników:
min. 15 osób maks. 30 osób
Czas trwania:
ok. 4 godzin
Wartość:
350 zł netto / os.
DENSO (32.1) - Układy klimatyzacji
Prowadzący:
Krzysztof Puławski (Denso)
Liczba uczestników:
max. 15 os.
Czas trwania:
ok. 4 - 6 godzin
Wartość:
300 zł netto / os.
ELRING (7.1) - Samodzielna diagnoza możliwych powodów uszkodzenia silnika, uszczelki głowicy oraz naprawa głowicy
Liczba uczestników:
min.15 os., max. 25 os.
Czas trwania:
ok. 2,5 – 3 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
FAG (36.1) – Łożyska kół jezdnych i przeguby napędowe (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
3 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
FAG (36.2) – Zawieszenie i układ kierowniczy (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
2 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
FAG (36.3) – Łożyska kół jezdnych, moduły łożysk (samochody ciężarowe i autobusy)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 5 os., max. 20 os.
Czas trwania:
1 godzina
Wartość:
300 zł netto / os.
FEBI BILSTEIN (30.1) - Łańcuchowe napędy układów rozrządu silników spalinowych
Prowadzący:
Jerzy Kaparuk
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 20 os. (mechanicy, z co najmniej podstawowym doświadczeniem w zakresie obsługi pojazdów samochodowych)
Czas trwania:
3 godziny
Wartość:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Sala szkoleniowa (najlepiej z lokalizacją na parterze)
FEBI BILSTEIN (30.2) - Procedura wymiany oleju w dwusprzęgłowych skrzyniach biegów na przykładzie skrzyni VW typ 02E oraz referencje olejów do skrzyń dwusprzęgłowych VW typ 0AM.
Prowadzący:
Jerzy Kaparuk
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 20 os. (mechanicy, z co najmniej podstawowym doświadczeniem w zakresie obsługi pojazdów samochodowych)
Czas trwania:
3 - 4 godziny
Wartość:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Sala szkoleniowa (najlepiej z lokalizacją na parterze)
FEBI BILSTEIN (30.3) – Sprzęgła w układach przeniesienia napędu samochodów osobowych
Prowadzący:
Jerzy Kaparuk
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 20 os. (mechanicy, z co najmniej podstawowym doświadczeniem w zakresie obsługi pojazdów samochodowych)
Czas trwania:
3 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.
Miejsce:
Sala szkoleniowa (najlepiej z lokalizacją na parterze)
GATES (8.1) – Pasek Rozrządu. Pasek osprzętu. System chłodzenia. VVT system.
Prowadzący:
Piotr Kulik
Liczba uczestników:
min. 12 os., max. 20 os.
Czas trwania:
ok. 3/4 h w zalezności od zakresu. Do wyboru 2-3 bloki tematyczne z 4 dostępnych
Wartość:
400 zł netto / os.
HENGST (34.1) - Odpowiednia filtracja w pojazdach silnikowych - Szkolenie produktowo-techniczne
Prowadzący:
Witold Rogowski
Czas trwania:
ok. 2,5 godziny
Wartość:
1 500 zł netto / os.
HENGST (34.2) – HENGST DAY
Prowadzący:
Witold Rogowski
Czas trwania:
1 dzień
Wartość:
1 500 zł netto / szkolenie
HEPU (35.1) - Układ chłodzenia i układy rozrządu
Prowadzący:
Witold Rogowski
Liczba uczestników:
min. 20 os., max. 30 os. (dla PH i Handlowców 10-30 os.)
Czas trwania:
ok. 2 - 3 godziny
Wartość:
1 500 zł netto / szkolenie
Miejsce:
U klienta
INA (9.1) - Elementy napędu pasowego rozrządu i osprzętu silnika, elementy napędu łańcuchowego rozrządu silnika, elementy sterowania zaworami (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
6 godzin
Wartość:
300 zł netto / os.
INA (9.2) – Elementy napędu pasowego rozrządu i osprzętu silnika, elementy napędu łańcuchowego rozrządu silnika (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
ok. 4,5 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
INA (9.3) – Elementy sterowania zaworami (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
2 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
INA (9.4) – Pompy wody, inteligentne systemy chłodzenia i moduły regulacji temperatury (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
2 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
INA (9.5) – Komponenty napędu pasowego osprzętu silnika (samochody ciężarowe i autobusy)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 5 os., max. 20 os.
Czas trwania:
1 godzina
Wartość:
300 zł netto / os.
LuK (12.2) – Dwumasowe koło zamachowe (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
4 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
LuK (12.3) – Układ sprzęgła, hydrauliczne systemy wysprzęglania (samochody osobowe i dostawcze)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
3 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
LuK (12.4) – Moduł sprzęgła podwójnego 2CT do skrzyni biegów VW (typ DSG) 1. i 2. generacji
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 5 os., maks. 12 os.
Czas trwania:
5 godzin
Koszt:
350 zł netto / os.
LuK (12.5) – Moduł sprzęgła podwójnego 2CT do skrzyni biegów Ranault, Ford (typ EDC/Power Shift) + Fiat
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 5 os., max. 12 os.
Czas trwania:
4,5 godziny
Koszt:
350 zł netto / os.
LuK (12.6) – Moduł sprzęgła podwójnego 2CT do skrzyni biegów Fiat/Alfa
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 5 os., max. 12 os.
Czas trwania:
6 - 7 godzin
Koszt:
350 zł netto / os.
LuK (12.7) – Sprzęgła i tłumiki drgań w układach przeniesienia napędu (traktory)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
2,5 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
LuK (12.8) – Sprzęgła i łożyska przekładni (samochody ciężarowe i autobusy)
Prowadzący:
Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 20 os.
Czas trwania:
2,5 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
MAGNETI MARELLI (26.2) – Technika hybrydowa w pojazdach samochodowych (monografia Toyoty Prius)
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli
MAGNETI MARELLI (26.4) – Automatyczne skrzynie biegów, budowa, diagnostyka i obsługa - cześć praktyczna (2 dzień)
Koszt:
450 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli
MAGNETI MARELLI (26.6) – Automatyczne skrzynie biegów, budowa, diagnostyka i obsługa (1 dzień)
Koszt:
450 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.8) – Oscyloskop w praktyce warsztatowej z użyciem testera Flex
Koszt:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.10) – Podstawy diagnostyki (bezpłatne dla nabywców nowych testerów MM)
Koszt:
350 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.11) – Sieci transmisji danych CAN/LIN – diagnostyka
Koszt:
350 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.14) – Systemy klimatyzacji - I stopień
Koszt:
350 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.15) – Systemy klimatyzacji - II stopień
Koszt:
350 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.16) – Systemy klimatyzacji - elementy I + II stopnia
Koszt:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.17) – Szkolenie z zakresu Ustawy o F-Gazach zakończone uzyskaniem zaświadczenia
Koszt:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.26) - Automatyczne skrzynie biegów - podstawy budowy i diagnostyki wraz z dynamiczną wymianą płynu ATF
Koszt:
450 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.27) - Bezpośredni wtrysk benzyny: FSI, TSI, CGI, HPI, THP, EcoBoost, D-4, D-4Spl
Koszt:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.28) - Filtry cząstek stałych DPF/FAP
Koszt:
350 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.32) - Samochody elektryczne - BMW i3 / Smart Electric Drive
Koszt:
500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.34) - Systemy kontroli ciśnienia w ogumieniu - TPMS
Koszt:
300 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.37) – Szkolenie z zakresu Ustawy o F-Gazach zakończone uzyskaniem certyfikatu III stopnia
Koszt:
1500 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
MAGNETI MARELLI (26.38) – Pojazdy hybrydowe i elektryczne + certyfikat SEP
Czas trwania:
5 dni
Koszt:
5000 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli
MONROE (2.1) – Amortyzatory
Liczba uczestników:
min.15 os.
Czas trwania:
2 - 3 godziny
Wartość:
300 zł netto / os.
Miejsce:
Stacjonarnie u klienta
MONROE (2.2) – Amortyzatory – szkolenie mobilne
Prowadzący:
Jerzy Dziamski, Jacek Litwin
Liczba uczestników:
min. 5 os. max. 15 os.
Czas trwania:
1 - 2 godziny
Wartość:
150 zł netto / os.
Miejsce:
Mobilnie w warsztacie – samochód demonstracyjny ze sprzętem pokazowym
NGK (14.1) – Sensory / Czujniki MAP MAF EGTS ESPS
Liczba uczestników:
min. 10 os.
Czas trwania:
Każdy temat trwa 2 godziny lub całość 3 - 4 godziny
Wartość:
280 zł netto / os.
NGK (14.2) – Sondy lambda
Liczba uczestników:
min. 10 os.
Czas trwania:
2 godziny
Wartość:
280 zł netto / os.
NGK (14.3) – Świece zapłonowe
Liczba uczestników:
min. 10 os.
Czas trwania:
3 godziny
Wartość:
280 zł netto / os.
NGK (14.4) – Świece żarowe
Liczba uczestników:
min. 10 os.
Czas trwania:
3 godziny
Wartość:
280 zł netto / os.
NGK (14.5) – Cewki i przewody zapłonowe
Liczba uczestników:
min. 10 os.
Czas trwania:
3 godziny
Wartość:
280 zł netto / os.
NGK (14.6) – Produktowe szkolenie dla sił sprzedaży
Czas trwania:
1 godzina
NRF (14.3) – Układy klimatyzacji samochodowej
Prowadzący:
Przemysław Czapski
Czas trwania:
4 godziny
Wartość:
250 zł netto / os.
NTN SNR (33.1) – Układy pasowe rozrządu i napędu urządzeń dodatkowych
Prowadzący:
Andrzej Kowalski
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 25 os.
Czas trwania:
ok. 4 godziny
Wartość:
250 zł netto / os.
RAVENOL (29.1) Prezentacja dynamicznej wymiany płynu ATF za pomocą maszyny
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 15 os.
Czas trwania:
ok 7 godzin (szkolenie teoretyczne godz. 9-12, część praktyczna na warsztacie max. do godz. 16-tej)
Koszt:
400 zł netto / os.
SKF (37.1) - Szkolenia techniczne: pompy wody, układy rozrządu, układ pasków osprzętu
Prowadzący:
Tomasz Ochman
Liczba uczestników:
min. 20 os.
Czas trwania:
ok 4-5 godzin
Wartość:
200 zł netto / os.
SKF (37.2) - Obsługa silnika 1.3 SDE MultiJet
Prowadzący:
Tomasz Ochman
Liczba uczestników:
min. 10 os., max. 15 os.
Czas trwania:
ok 3 godzin (teoria oraz praktyka - część praktyczna prezentowana jest na modelu silnika)
Wartość:
320 zł netto / os.
SNAP-ON (40.1) - Wykorzystanie testerów diagnostycznych do obsługi serwisowej oraz czynności naprawczych w pojazdach
Prowadzący:
Marcin Friebe
Liczba uczestników:
min.10 os., max. 25 os.
Czas trwania:
ok 4 - 5 godzin
Wartość:
250 zł netto / os.
SNAP-ON (40.2) - Diagnostyka usterek systemów oraz podzespołów pojazdów samochodowych z wykorzystaniem pomiarów oscyloskopowych
Prowadzący:
Marcin Friebe
Liczba uczestników:
min.10 os., max. 25 os.
Czas trwania:
ok 4 - 5 godzin
Wartość:
250 zł netto / os.
SNAP-ON (40.3) - Technologia nowoczesnych silników benzynowych
Prowadzący:
Marcin Friebe
Liczba uczestników:
min.10, max. 25
Czas trwania:
ok 4 - 5 godzin
Wartość:
250 zł netto / os.
SNAP-ON (40.5) - Diagnostyka komputerowa napędów hybrydowych
Prowadzący:
Marcin Friebe
Liczba uczestników:
min.10 os., max. 25 os.
Czas trwania:
ok 4 - 5 godzin
Wartość:
250 zł netto / os.
Szkolenie (ustawa F-Gaz) 24.1
Prowadzący:
Zenon Rudak
Liczba uczestników:
min. 6 os., max. 12 os.
Czas trwania:
ok. 5 godzin
Koszt:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Wymagana sala szkoleniowa
VARTA (20.1) - Program Testowania Akumulatorów VARTA – dlaczego testowanie akumulatorów się opłaca?
Prowadzący:
w zależności od województwa – Adam Potępa, Łukasz Sikorski, Wojciech Bartnik
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 25 os.
Czas trwania:
2 - 3 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.
VARTA (20.2) - Akumulatory VARTA do pojazdów z systemami S&S – prawidłowy dobór, wymiana, kodowanie oraz zasady eksploatacji.
Prowadzący:
w zależności od województwa – Adam Potępa, Łukasz Sikorski, Wojciech Bartnik
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 25 os.
Czas trwania:
2 - 3 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.
VARTA (20.3) - Akumulatory VARTA – zasada działania, technologia produkcji, prawidłowy dobór i eksploatacja, diagnostyka.
Prowadzący:
w zależności od województwa – Adam Potępa, Łukasz Sikorski, Wojciech Bartnik
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 25 os.
Czas trwania:
2 - 3 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.
VARTA (20.4) - Akumulatory do specjalnych zastosowań – pomysł na zwiększenie obrotów
Prowadzący:
w zależności od województwa – Adam Potępa, Łukasz Sikorski, Wojciech Bartnik
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 25 os.
Czas trwania:
2 - 3 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.
VARTA (20.5) - Akumulatory do pojazdów użytkowych – w jaki sposób obniżyć koszty zarządzania flotą (TCO)?
Prowadzący:
w zależności od województwa – Adam Potępa, Szymon Winkler
Liczba uczestników:
min. 15 os., max. 25 os.
Czas trwania:
2 - 3 godziny
Wartość:
350 zł netto / os
ZF SACHS (21.1) – Układ przeniesienia napędu w pojazdach osobowych
Czas trwania:
2,5 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.
ZF SACHS (21.2) – Układy zawieszenia, amortyzatory i sprężyny
Czas trwania:
1,5 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.
ZF SACHS (21.3) – Skrzynie automatyczne, zestawy olejowe (ZF)
Czas trwania:
1,5 godziny
Wartość:
350 zł netto / os.