Włącz powiadomienia
Zarządzaj powiadomieniami
Moto-Profil
MAGNETI MARELLI (26.27) - Bezpośredni wtrysk benzyny: FSI, TSI, CGI, HPI, THP, EcoBoost, D-4, D-4Spl
Koszt:
400 zł netto / os.
Miejsce:
Centrum Szkoleniowe Magneti Marelli lub u klienta
Zakres szkolenia:
- Wprowadzenie do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny,
- Budowa diagnostyka i zasada działania układu Motronic MED,
- Zasada działania układu sterowania,
- Budowa oraz funkcje,
- Sterowanie bezpośrednim wtryskiem paliwa,
- Dawkowanie paliwa – wtrysk,
- Podstawowy tryb wtrysku paliwa,
- Tryb specjalny – wstępne podgrzewanie katalizatora,
- Tryb specjalny - pełnego obciążenia,
- Elektroniczny systemem chłodzenia silnika,
- Sterowanie ukierunkowanym dopływem powietrza,
- Sterowanie podciśnieniem serwomechanizmu hamulca,
- Sterowanie układem zapłonowym,
- Sterowanie zmiana geometrii kolektora dolotowego oraz faz rozrządu,
- Układ oczyszczania spalin,
- Czujnik 2 temperatury powietrza zasysanego w filtrze powietrza,
- Czujnik ciśnienia serwomechanizmu hamulca,
- Potencjometr recyrkulacji spalin,
- Potencjometr zaworów klapowych kolektora dolotowego,
- Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa,
- Czujnik temperatury spalin,
- Sonda NOx.
Konkurencyjne rozwiązania silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny Mitsubishi – GDI, Ford, Mazda, Volvo – EcoBoost, Citroen, Peugeot –HPI, BMW - THP (Turbo High Pressure), Audi FSI z układem Valvelift, Toyota - D-4 (Direct injection 4 – stroke gasoline engine), Toyota/Lexus - D-4S (Direct injection 4-stroke gasoline Superior version)
- Typy pomp wysokiego ciśnienia,
- Problemy serwisowe.