Specjalista pierwszej linii wsparcia (k/m)

Zostań częścią naszej firmy
- Dołącz do naszego zespołu

Job offer Go back to search results

Specjalista pierwszej linii wsparcia (k/m)

SPLW/02/2024
Department: Biuro |
Area: IT |
Location : Chorzów |
Type: Oferta pracy |
Model: Stacjonarna

What are the challenges/tasks of the position:

  • Wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemów lub sprzętu IT
  • Weryfikowanie poprawności funkcjonowania systemów lub sprzętu IT
  • Wspieranie użytkowników w zakresie podstawowej obsługi systemu ERP
  • Przygotowanie stanowisk komputerowych
  • Podstawowa konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego
  • Wsparcie przy wdrażaniu nowych projektów informatycznych
  • Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - pierwsza linia wsparcia technicznego
  • Przygotowywanie i dbanie o aktualność dokumentacji technicznych.

What competencies are we looking for:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
  • Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz sprzętu IT
  • Dobra znajomość budowy komputera
  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft 365
  • Odpowiedzialność, dokładność i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do skutecznej komunikacji z użytkownikami końcowymi o różnym poziomie technicznym
  • Zdolność do diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem, zarówno w trybie zdalnym, jak i na miejscu.

Nice to have:

  • Doświadczenie w pracy na systemie ticketowym
  • Język angielski  na poziomie  komunikatywnym.

What we offer:

  • Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia - przed rozpoczęciem współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie (forma współpracy do wyboru UoP/B2B/UZ)
  • Po 3 miesięcznym okresie wdrożenia oferujemy możliwość pracy zmianowej w godzinach: 6-14, 8-16, 14-22. Dodatkowo oferujemy płatne dyżury, co pozwoli Ci zwiększyć swoje wynagrodzenie.
  • Dobra atmosfera, spotkania integracyjne, współpraca i wsparcie zespołu IT
  • Możliwość rozwoju zawodowego (indywidualny program szkoleniowy)
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • Zniżki na części samochodowe
  • System kafeteryjny z benefitami, dofinansowanie posiłków, karta Multisport
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych.
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Zniżki na firmowe produkty
Spotkania integracyjne
Kawa/herbata
Brak dress code’u
Parking dla pracowników
Dofinansowanie wypoczynku
Inicjatywy dobroczynne
Kafeteria MyBenefit
Dofinansowanie obiadów w formie cateringu
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Komputer do użytku prywatnego