Specjalista pierwszej linii wsparcia (k/m)
Zostań częścią naszej firmy
- Dołącz do naszego zespołu
Specjalista pierwszej linii wsparcia (k/m)
SPLW/02/2024
Department: Biuro |
Area: IT |
Location :
Chorzów |
Type: Oferta pracy |
Model: Stacjonarna
What are the challenges/tasks of the position:
- Wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemów lub sprzętu IT
- Weryfikowanie poprawności funkcjonowania systemów lub sprzętu IT
- Wspieranie użytkowników w zakresie podstawowej obsługi systemu ERP
- Przygotowanie stanowisk komputerowych
- Podstawowa konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego
- Wsparcie przy wdrażaniu nowych projektów informatycznych
- Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - pierwsza linia wsparcia technicznego
- Przygotowywanie i dbanie o aktualność dokumentacji technicznych.
What competencies are we looking for:
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
- Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz sprzętu IT
- Dobra znajomość budowy komputera
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych
- Dobra znajomość pakietu Microsoft 365
- Odpowiedzialność, dokładność i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do skutecznej komunikacji z użytkownikami końcowymi o różnym poziomie technicznym
- Zdolność do diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem, zarówno w trybie zdalnym, jak i na miejscu.
Nice to have:
- Doświadczenie w pracy na systemie ticketowym
- Język angielski na poziomie komunikatywnym.
What we offer:
- Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia - przed rozpoczęciem współpracy.
- Stabilne zatrudnienie (forma współpracy do wyboru UoP/B2B/UZ)
- Po 3 miesięcznym okresie wdrożenia oferujemy możliwość pracy zmianowej w godzinach: 6-14, 8-16, 14-22. Dodatkowo oferujemy płatne dyżury, co pozwoli Ci zwiększyć swoje wynagrodzenie.
- Dobra atmosfera, spotkania integracyjne, współpraca i wsparcie zespołu IT
- Możliwość rozwoju zawodowego (indywidualny program szkoleniowy)
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
- Zniżki na części samochodowe
- System kafeteryjny z benefitami, dofinansowanie posiłków, karta Multisport
- Dofinansowanie do nauki języków obcych.
Dofinansowanie zajęć sportowych
Dofinansowanie nauki języków obcych
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zniżki na firmowe produkty
Dofinansowanie wypoczynku
Dofinansowanie obiadów w formie cateringu
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Komputer do użytku prywatnego