Przedstawiciel handlowy (Wielkopolska)

Zostań częścią naszej firmy
- Dołącz do naszego zespołu

Oferta pracy Wróć do wyników wyszukiwania

Przedstawiciel handlowy (Wielkopolska)

Nr ref. PHPłnZach/05/2025 
Dział: Biuro |
Obszar: Handlowy, obsługa klienta |
Lokalizacja : Poznań |
Typ: Oferta pracy |
Model: Mobilna

Jakie są wyzwania/zadania na stanowisku:

  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie Polski - województwo wielkopolskie. 
  • Nawiązywanie nowych relacji handlowych z klientami i poszerzanie sieci sprzedaży.  
  • Podtrzymywanie współpracy i wsparcie merytoryczne dla klientów.   
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu realizacji celów i poprawy efektywności.  
  • Monitorowanie przeterminowanych należności klientów. 
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. 
  • Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji.  
  • Promowanie produktów firmy i organizacja spotkań promocyjnych oraz szkoleniowych.  
  • Planowanie oraz raportowanie pracy w dostępnych narzędziach CRM. 
  • Udział w wydarzeniach branżowych.  
  • Zapewnienie optymalnej obsługi posprzedażowej klientów.  
  • Dbanie o poprawność danych klienta aktualizacja bazy danych klientów.    

Jakich kompetencji szukamy:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży B2B.  
  • Umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów handlowych, umiejętności negocjacyjne. 
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania trwałych relacji z klientem biznesowym. 
  • Samodzielność w działaniu, silna orientacja na wynik, odpowiedzialność. 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej. 
  • Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu.  
  • Znajomość pakietu Microsoft Office. 
  • Prawo jazdy kat. B.  

Mile widziane:

  • Znajomość rynku aftermarket (motoryzacja). 
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.  

Co oferujemy:

Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia - przed rozpoczęciem współpracy.  
Oferujemy:   

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B. 
  • Duża autonomia organizacji pracy własnej. 
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia – w siedzibie Spółki, ścieżka kariery zawodowej).  
  • Techniczne wsparcie sprzedażowe. 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premiowe.  
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy).  
  • Zniżki na części samochodowe.  
  • Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie.   
  • System kafeteryjny z benefitami, karta Multisport. 
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych.  
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Ubezpieczenie na życie
Zniżki na firmowe produkty
Kawa/herbata
Brak dress code’u
Parking dla pracowników
Dofinansowanie wypoczynku
Kafeteria MyBenefit
Dofinansowanie obiadów w formie cateringu
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Komputer do użytku prywatnego