Jpn

JPN

Marka JPN powstała w 2008 roku, początkowo oferujący części zamienne do samochodów azjatyckich, głównie japońskich i koreańskich. Obecnie części JPN są produkowane do aut azjatyckich, amerykańskich i europejskich.

Wybierając części samochodowe marki JPN, zyskujesz solidną jakość w atrakcyjnej cenie, co jest idealnym rozwiązaniem dla osób dysponujących mniejszym budżetem. Części JPN oferują dobrą jakość i wytrzymałość, które są niezbędne do utrzymania pojazdu w dobrym stanie.

Marka ta jest często wybierana przez osoby, które chcą szybko i tanio naprawić swoje pojazdy, a jednocześnie oczekują produktów, które spełnią standardy jakości i zapewnią odpowiedni poziom bezpieczeństwa. JPN to po prostu rozsądny wybór.

JPN to ponad 6,5 tys. referencji:

  • elementy układu hamulcowego
  • elementy układu napędowego
  • akumulatory
  • chłodnice
  • pompy wody
  • filtry
  • czujniki
  • piasty i łożyska
  • zaciski hamulcowe
Mechanik samochodowy

Najczęściej zadawane pytania 

Ile referencji mają marki własne w ofercie Moto-Profil?

Łącznie w ofercie Moto-Profil, marki własne mają ok. 14 500 referencji rotujących.  Natomiast marka JPN ma ponad 6 500 referencji.

Gdzie produkowane są części samochodowe JPN?

Części samochodowe JPN są  produkowane w renomowanych i sprawdzonych fabrykach lokalizowanych w Azji oraz w Europie, w których produkowane są również części zamienne uznanych producentów.

Do kogo jest skierowana linia produktów marki JPN?

Marka JPN często wybierana jest przez osoby, chcące w przystępnej cenie naprawić swoje pojazdy. Tacy klienci oczekują jednak produktów, które spełnią standardy jakości i zapewnią odpowiedni poziom bezpieczeństwa. JPN to po prostu rozsądny wybór, osiągalny dla każdego portfela.

Gdzie można kupić części samochodowe marki JPN?

Części JPN są dostępne wyłącznie polskich i zagranicznych u kontrahentów Moto-Profil.

Gdzie można znaleźć aktualną ofertę produktów?

Aktualna oferta produktów JPN jest  dostępna w katalogu ProfiAuto oraz w TecDoc i  ProfiBiznes.

Dlaczego warto włączyć produkty marki JPN do oferty swojego sklepu/hurtowni motoryzacyjnej?

Części marki JPN są dobrej jakości i w atrakcyjnej cenie. W ofercie znajdziemy kilka oryginalnych części, czasem w oryginalnych opakowaniach znanego producenta. Szeroki zakres oferty, ponad 6 500 referencji, która jest regularnie analizowana, poszerzana i dostosowywana do potrzeb rynku oraz ich dostępność to kolejne argumenty in plus. Ważny jest również proces gwarancji i obsługi reklamacji, który jest znacznie szybszy niż w przypadku innych marek.

Jaki jest procent reklamacji na części JPN?

Reklamacyjność produktów marek własnych jest na niskim poziomie. Poza samymi reklamacjami przedsprzedażnymi (błędny cross, uszkodzenie transportowe itp.) same poziomy reklamacyjności vs analogiczne produkty brandowe, kształtują się na bardzo niskich pułapach, gdzie dla produktów JPN jest to 0,13% (przy średniej rynkowej 0,52%)

Jak przekonać klientów/mechaników do zakupu części samochodowych marki JPN?

Zaletą nabycia marek własnych jest atrakcyjna cena oraz możliwość osiągnięcia wyższej marży podczas sprzedaży, co stawia marki własne Moto-Profilu na wysokim poziomie konkurencyjności. Dzięki temu mechanik może oferować swoim klientom bardziej konkurencyjne ceny, nie rezygnując z jakości. Takie podejście zwiększa lojalność dotychczasowych klientów, a przystępna cena przyciąga nowych klientów.