Dystrybucją części i akcesoriów motoryzacyjnych zajmujemy się od 1993 roku. Jesteśmy jedną z największych firm w tej branży w Polsce i Europie, a zaczynaliśmy od niewielkiego sklepu z częściami samochodowymi.
Jesteśmy dystrybutorem, który z powodzeniem współpracuje zarówno z małymi sklepami, jak i z dużymi hurtowaniami motoryzacyjnymi z 26 krajów. Jako importer i przedstawiciel wiodących marek, dostarczamy kluczowe elementy niezbędne do napraw i wymian eksploatacyjnych w samochodach osobowych oraz dostawczych. W naszej ofercie znajdziecie produkty łączące wysoką jakość z konkurencyjnymi cenami, co sprawia, że jesteśmy preferowanym dystrybutorem części na rynku aftermarket.
Współpracujemy z 260 czołowymi koncernami motoryzacyjnymi na świecie, a ta liczba regularnie rośnie. Nasza oferta handlowa zawiera ponad 350 tys. referencji, które łatwo i szybko znajdziecie w naszym katalogu po numerze VIN. Ponadto w głównym oknie katalogu możesz wyszukiwać części po indeksach, nazwach, numerach OE , producentach i nazwach generycznych. Katalog ProfiAuto jest najszybszym i najnowocześniejszym rozwiązaniem zaprojektowanym przez nasz ProfiAuto Software House w odpowiedzi na realne potrzeby naszych klientów.
Nasza elastyczność i zdolność adaptacji do zmieniającego się sektora motoryzacji oznaczają, że możemy zaoferować naszym odbiorcom szeroki wybór produktów i usług odpowiadających aktualnym potrzebom rynku.
Nasza strategia biznesowa wyróżnia się na tle standardowych sieci sprzedażowych, ponieważ naszym priorytetem jest wzmacnianie naszych partnerów w kluczowych dla nich obszarach przy jednoczesnym poszanowaniu ich niezależności. Stawiamy na długotrwałe i partnerskie relacje, co może potwierdzić ponad 1400 hurtowni motoryzacyjnych w Polsce. Obsługujemy wyłącznie punkty handlowe – sklepy i hurtownie motoryzacyjne.
Zapewniamy naszym partnerom wsparcie i kompetencje, które są niezbędne na dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się rynku motoryzacyjnym. W naszej pracy skupiamy się na terminowym dostarczaniu najwyższej jakości części zamiennych i akcesoriów samochodowych naszym klientom. Rozumiemy dynamiczne zmiany w sektorze motoryzacji, dlatego konsekwentnie inwestujemy w rozwój naszych usług i produktów oraz w szkolenia techniczne dla naszych partnerów. Każdy z naszych klientów otrzymuje bieżące wsparcie od swojego opiekuna handlowego. Nasz zespół Customer Service szybko reaguje i rozwiązuje zgłoszenia klientów.
Współpracujemy z niemalże wszystkimi największymi dostawcami na rynku – w naszym katalogu znajdziesz produkty ponad 260 marek oferujących części i akcesoria samochodowe oraz chemię i oleje. Lista naszych dostawców dostępna jest tutaj.
Nasi klienci mogą sprawdzić dostępność towaru samodzielnie w katalogu ProfiAuto lub kontaktując się z Działem Sprzedaży. Wyszukiwanie części w katalogu po numerze VIN zajmuje zaledwie kilka sekund.
Dostawy realizujemy przez naszą sieć kurierską – mamy wiele tras logistycznych w całej Polsce. Harmonogram dostaw jest dostosowywany indywidualnie do każdej lokalizacji. Opiekun handlowy, we współpracy z Działem Transportu, dokłada wszelkich starań, aby ustalić godziny dostaw zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Klienci mają 1 dostawę nocną i 1 dostawę dzienną, w zależności od możliwości dystrybucyjnych na danym obszarze. Możliwość dodatkowej dostawy ustalane są indywidualnie dla każdego klienta.
Obecnie nie oferujemy takiej usługi, ponieważ obsługujemy wyłącznie punkty handlowe.
Jest taka możliwość. Należy jednak każdorazowo potwierdzić odbiór osobisty ze swoim opiekunem handlowym i magazynem.
Moto-Profil ma trzy magazyny. Magazyn główny mieści się w Chorzowie, a pozostałe dwa mieszczą się w Jawczycach i Świebodzinie.
Wystarczy wypełnić formularz i zaczekać na pozytywną weryfikację firmy. Następnie zostaniesz poproszony o przesłanie skanów dokumentów firmy.
Każdy nowy klient jest weryfikowany m.in. w KRD oraz sytuacja jego firmy jest analizowana przez nasz automatyczny system weryfikacji. Na tej podstawie ustalane są: limit kredytowy, forma i termin płatności.
Tak, taka forma płatności jest możliwa.
Zwroty towaru są możliwe, o warunki zwrotów należy pytać swojego opiekuna handlowego.
Po dokonaniu zwrotu towaru przez klienta zostanie wystawiona faktura korygująca.
Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas lub zadzwoń. Porozmawiamy o możliwościach współpracy.
Moto-Profil Sp. z o.o.
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów
ProLogis Park Chorzów, budynek DC 2
Email: sprzedaz@moto-profil.pl
Tel.: +48 32 604 10 10
Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego. Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na twoje pytania.