Manager Działu Finansowego (k/m)

Zostań częścią naszej firmy
- Dołącz do naszego zespołu

Oferta pracy Wróć do wyników wyszukiwania

Manager Działu Finansowego (k/m)

Nr ref. MF/10/2024
Dział: Biuro |
Obszar: Finansowy, księgowy |
Lokalizacja : Chorzów |
Typ: Oferta pracy |
Model: Stacjonarna

Jakie są wyzwania/zadania na stanowisku:

  • Współudział w kształtowaniu i realizacji strategii finansowej spółki i podmiotów zależnych
  • Motywowanie i zarządzanie zespołem Działu Finansowego
  • Zarządzanie środkami pieniężnymi poprzez planowanie i kontrolowanie przepływów pieniężnych, w tym pozyskiwanie finansowania zewnętrznego w formie kredytów, faktoringu, leasingu finansowego dla spółki oraz podmiotów zależnych
  • Koordynacja dostarczania informacji oraz dokumentacji finansowych, które są wymagane przez zewnętrznych interesariuszy (instytucje finansowe, brokerzy, ubezpieczyciele, audytorze, kontrahenci)
  • Monitorowanie sytuacji finansowej i płynnościowej spółki i podmiotów zależnych oraz dostarczanie do Zarządu informacji niezbędnych do podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych
  • Koordynacja i nadzór nad raportowaniem zarówno na potrzeby wewnętrzne jak i zewnętrzne w zakresie źródeł finansowania, gwarancji i innych instrumentów
  • Koordynacja zadań związanych z zarządzeniem polisami ubezpieczeniowymi oraz likwidacją szkód
  • Współpraca z audytorami w zakresie prowadzonego badania sprawozdania finansowego w szczególności w zakresie finansowym i funkcjonujących ubezpieczeń
  • Aktywny udział w przygotowaniu budżetu dotyczącego kosztów finansowych przedsiębiorstwa
  • Współudział w procesach związanych z automatyzacją i usprawnianiem procesów finansowych, rozliczeniowych i księgowych.

Jakich kompetencji szukamy:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wyksztalcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości
  • Znajomość procedur kredytowych, produktów bankowych i ubezpieczeniowych
  • Znajomość prawa bilansowego, finansowego oraz podatkowego
  • Zaawansowana umiejętność analizy finansowej, doświadczenie w pracy na dużej liczbie danych
  • Umiejętność zarządzania i motywowania  zespołu
  • Odpowiedzialność, zorientowanie na cele, proaktywna postawa, kultura osobista
  • Umiejętności negocjacyjne, poufność, dokładność, rzetelność
  • Zaangażowanie, inicjatywa i zorientowanie na cele
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań
  • Komunikatywność, umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz współpracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (w szczególności MS Excel)
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację z bankami.

Mile widziane:

  • Znajomość zasad rachunkowości oraz systemów księgowych
  • Praktyczna znajomość programów finansowo-księgowych Xpertis i Enova.

Co oferujemy:

Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia - przed rozpoczęciem współpracy. Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz objęcia koordynacji nad nowymi projektami
  • Kreowanie własnych rozwiązań, realny wpływ na rozwój firmy oraz szybką ścieżkę decyzyjną
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • Zniżki na części samochodowe
  • Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie
  • System kafeteryjny z benefitami, dofinansowanie posiłków, karta Multisport
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych
  • Pracownicze plany kapitałowe - PPK
  • Program poleceń pracowniczych
  • Dofinansowanie do wypoczynku, tzw. wczasy pod gruszą.
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Zniżki na firmowe produkty
Kawa/herbata
Brak dress code’u
Parking dla pracowników
Dofinansowanie wypoczynku
Inicjatywy dobroczynne
Kafeteria MyBenefit
Dofinansowanie obiadów w formie cateringu
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Komputer do użytku prywatnego