Manager ds. eksportu

Zostań częścią naszej firmy
- Dołącz do naszego zespołu

Oferta pracy Wróć do wyników wyszukiwania

Manager ds. eksportu

Nr ref. ME/02/2025
Dział: Biuro |
Obszar: Handlowy, obsługa klienta |
Lokalizacja : Chorzów |
Typ: Oferta pracy |
Model: Mobilna

Jakie są wyzwania/zadania na stanowisku:

  • Współkreowanie i wdrażanie strategii rozwoju spółki i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych
  • Planowanie, zarządzanie i rozwój mobilnego zespołu sprzedażowego oraz ścisła współpraca ze stacjonarnym biurem obsługi klienta
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem, również poprzez wyjazdy zagraniczne
  • Rozwój dotychczasowego portfela partnerów biznesowych
  • Aktywny współudział w analizach rynkowych, działaniach marketingowych oraz pozycjonowaniu ofert i rozwiązań handlowych na rynkach zagranicznych
  • Realizacja wskaźników operacyjnych i ekonomicznych zarządzanego obszaru, współtworzenie procedur, raportowanie wyników do Dyrektora handlowego

Jakich kompetencji szukamy:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem, preferowany język niemiecki
  • Min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B. Branża automotive będzie dodatkowym atutem
  • Wysoka skuteczność w przeprowadzanych rozmowach handlowych oraz negocjacjach w języku angielskim
  • Umiejętność planowania strategicznego i zarządzania relacjami z kluczowymi partnerami
  • Decyzyjność i umiejętność szybkiego reagowania i funkcjonowania w dynamicznym środowisku
  • Konsekwencja w działaniu oraz silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel)
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Znajomość rynku i potencjalnych klientów w branży motoryzacyjnej
  • Preferowana forma zatrudnienie B2B

Co oferujemy:

Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia przed rozpoczęciem współpracy. Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Techniczne wsparcie sprzedażowe ze strony stacjonarnego zespołu obsługi klienta
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • Zniżki na części samochodowe
  • Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie
  • System kafeteryjny z benefitami, dofinansowanie posiłków, karta Multisport
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych
  • Program poleceń pracowniczych
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Zniżki na firmowe produkty
Spotkania integracyjne
Kawa/herbata
Brak dress code’u
Parking dla pracowników
Dofinansowanie wypoczynku
Inicjatywy dobroczynne
Kafeteria MyBenefit
Dofinansowanie obiadów w formie cateringu
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Komputer do użytku prywatnego
Samochód służbowy do użytku prywatnego