Przedstawiciel handlowy (rejon mazowiecki, łódzki, lubelski)

Zostań częścią naszej firmy
- Dołącz do naszego zespołu

Oferta pracy Wróć do wyników wyszukiwania

Przedstawiciel handlowy (rejon mazowiecki, łódzki, lubelski)

Nr ref. PH/03/2025
Dział: Biuro |
Obszar: Handlowy, obsługa klienta |
Lokalizacja : Region Północno-Wschodni i Centralny, Region Południowo-Wschodni |
Typ: Oferta pracy |
Model: Mobilna

Jakie są wyzwania/zadania na stanowisku:

  • Rozwój sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski północno-wschodniej i centralnej oraz południowo-wschodniej.  Praca w terenie oraz Home Office. Rejon działania 1 osoba – region Północno-Wschodni i Centralny (Łódź, Warszawa, Płock), 1 osoba – region Południowo-Wschodni (Lublin, Radom, Radzyń Podlaski  ). Sporadyczne wizyty w siedzibie Spółki (Chorzów, woj. śląskie) 
  • Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych 
  • Budowanie i utrzymanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami 
  • Szukanie nowych możliwości sprzedaży oraz nowych rynków zbytu 
  • Budowanie nowej i obsługa dotychczasowej sieci dystrybucji 
  • Sporządzanie i analiza raportów oraz prognoz dotyczących rynku 
  • Monitorowanie działań konkurencji 
  • Przygotowanie propozycji zawieranie umów handlowych 
  • Uczestnictwo w szkoleniach branżowych, targach branżowych, konferencjach 
  • Współtworzenie oraz dbanie o wizerunek firmy, Partnerów Handlowych i Serwisów należących do sieci. 

Jakich kompetencji szukamy:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży 
  • Znajomość rynku aftermarket (motoryzacja) 
  • Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, umiejętności negocjacyjne 
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania trwałych relacji z klientem biznesowym 
  • Samodzielność w działaniu, silna orientacja na wynik, odpowiedzialność 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej 
  • Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu 
  • Znajomość pakietu Microsoft Office 
  • Prawo jazdy kat. B. 

Mile widziane:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego. 

Co oferujemy:

Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia - przed rozpoczęciem współpracy. Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B 
  • Duża autonomia organizacji pracy własnej 
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia – w siedzibie Spółki, ścieżka kariery zawodowej) 
  • Techniczne wsparcie sprzedażowe 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premiowe 
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy) 
  • Zniżki na części samochodowe 
  • Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie  
  • System kafeteryjny z benefitami, karta Multisport 
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych. 
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie na życie
Zniżki na firmowe produkty
Spotkania integracyjne
Kawa/herbata
Brak dress code’u
Parking dla pracowników
Dofinansowanie wypoczynku
Inicjatywy dobroczynne
Kafeteria MyBenefit
Dofinansowanie obiadów w formie cateringu
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Komputer do użytku prywatnego
Samochód służbowy do użytku prywatnego