Kalendarz ProfiAuto 2019 inspirowany mediami społecznościowymi

Koniec roku to tradycyjnie czas na premiery kalendarzy marek motoryzacyjnych. Instagramowe ujęcia układające się w dynamiczną opowieść o dwunastu miesiącach z życia marki – to główne założenia kalendarza ProfiAuto 2019.

ProfiAuto odsłania dwanaście kart nowego kalendarza. Projekt, którego motywem przewodnim są piękne kobiety prezentujące działania sieci na przestrzeni roku, inspirowany jest mediami społecznościowymi. Ujęcia nawiązują do popularnych instagramowych trendów wpisanych w świat motoryzacji (m.in. selfie, zdjęcie na długim czasie naświetlania czy konwencja „follow me”). Każdy miesiąc opatrzono hashtagami odnoszącymi się do kluczowych dla ProfiAuto projektów i wartości.

– Przesłanie kalendarza ProfiAuto na rok 2019 jest proste – łapiemy chwile z życia marki i pokazujemy inicjatywy, w które angażujemy się przez dwanaście miesięcy. W projekcie postawiliśmy na powszechny w mediach społecznościowych format. Nasze profile na Facebooku czy Instagramie pokazują, że dobrze czujemy się w tym klimacie. Dzięki otwartej komunikacji na co dzień jesteśmy blisko naszych fanów – mówi Michał Tochowicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju marki ProfiAuto.

Wśród projektów, które znalazły się na kartach kalendarza, są m.in. wydarzenia promujące bezpieczeństwo ProfiAuto PitStop, cykl szkoleniowy ProfiRacing Cup, targi ProfiAuto Show, magazyn lifestylowy ProfiAuto oraz aplikacja warsztatowa.

Zdjęcia powstawały m.in. w otoczeniu nowoczesnych budynków w centrum Katowic. Kalendarz ProfiAuto 2019 już wkrótce pojawi się u partnerów, kontrahentów i fanów marki.

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Praca mechanika w social mediach. ProfiAuto wybrało influencera
4/Cze

Praca mechanika w social mediach. ProfiAuto wybrało influencera

ProfiAuto zorganizowało nietypowy casting, do którego zaprosiło przedstawicieli serwisów samochodowych. Sieć poszukiwała Influencera-Mechanika, który stanie się nową twarzą marki w mediach społecznościowych. W konkursie wzięli udział doświadczeni fachowcy, którzy udowodnili, że wiedza techniczna i pasja mogą iść w parze z umiejętnością tworzenia angażujących treści wideo.
Moto-Profil w gronie największych polskich firm magazynu „Wprost”
27/Maj

Moto-Profil w gronie największych polskich firm magazynu „Wprost”

Moto-Profil ponownie znalazł się w pierwszej setce listy 200 największych polskich firm przygotowanej przez dziennikarzy magazynu „Wprost”. W porównaniu do edycji z 2024 roku, spółka awansowała o pięć pozycji, będąc jedną z największych krajowych firm z branży dystrybutorów części motoryzacyjnych w tym zestawieniu.
Akumulatory motocyklowe Yuasa – Jakość, która się opłaca dla Ciebie i Twoich klientów
30/Kwi

Akumulatory motocyklowe Yuasa – Jakość, która się opłaca dla Ciebie i Twoich klientów

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.
25/Kwi

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.

Moto-Profil z tytułem Rozważna Firma Plus 2025
2/Kwi

Moto-Profil z tytułem Rozważna Firma Plus 2025

Moto-Profil znalazł się w elitarnym gronie zaledwie 70 firm, które otrzymały certyfikat Rozważna Firma Plus 2025. Wyróżnienie to przyznawane jest przedsiębiorstwom podejmującym konkretne, długofalowe i systematyczne działania w zakresie zarządzania należnościami oraz odpowiedzialnego prowadzenia działalności gospodarczej.
Chińskie samochody pod lupą - eksperci mają wątpliwości
2/Kwi

Chińskie samochody pod lupą - eksperci mają wątpliwości

Chińskie auta jeszcze nie zalewają polskich ulic, ale widać silną tendencję wzrostową i w najbliższych miesiącach takie marki jak MG, BAIC, Omoda czy Jaecoo przestaną już być egzotyką. Jednak eksperci podchodzą do nich z dużą rozwagą oraz przestrzegają przed kosztowną wpadką. Atrakcyjna cena czy długa gwarancja, to nie wszystko czym powinni kierować się kupujący.
Płyny hamulcowe
31/Mar

Płyny hamulcowe

Zobacz film na temat wyboru płynów hamulcowych
Mechanicy wprost: współczesny samochód jest bardziej awaryjny. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych
27/Lut

Mechanicy wprost: współczesny samochód jest bardziej awaryjny. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych

Chorzów, 26 lutego 2025 r. – Blisko trzy czwarte właścicieli warsztatów motoryzacyjnych ma wątpliwości, co do niezawodności nowoczesnych technologii stosowanych w autach. W porównaniu do modeli sprzed 20 lat, współczesne samochody są bardziej awaryjne. Wynika to z krajowego badania, jakie przeprowadziła należąca do firmy Moto-Profil największa w Polsce sieć warsztatów samochodowych – ProfiAuto Serwis. Dodatkowo mechanicy wskazali najmniej awaryjną markę oraz samochody, które ich zdaniem obecnie psują się najczęściej.