Akumulatory motocyklowe Yuasa – Jakość, która się opłaca dla Ciebie i Twoich klientów

GS_YUASA-Battery-Installation.jpg

Jako sprzedawca lub właściciel warsztatu wiesz, że niezawodny akumulator oznacza mniej reklamacji, zadowolonych klientów i mniej pracy związanej z rozwiązywaniem problemów. Dlatego wiodący producenci motocykli, tacy jak Honda, polegają na firmie Yuasa jako swoim dostawcy oryginalnego wyposażenia. Akumulatory japońskiego producenta charakteryzują się niskim poziomem samorozładowania, długą żywotnością oraz wysoką mocą rozruchową – to prawdziwa zaleta dla Ciebie i Twoich klientów.

Seria YTX: Więcej mocy, mniej konserwacji

Trwale uszczelnione akumulatory VRLA z serii YTX nigdy nie wymagają uzupełniania, jednak należy je regularnie ładować. Są idealne nie tylko do motocykli, ale także do skuterów, quadów, pojazdów użytkowych i innych.

Korzyści dla warsztatu:

  •  Brak konieczności uzupełniania – mniejsza konserwacja
  •  Konstrukcja odporna na wycieki – minimalizuje reklamacje
  •  Lepsza wydajność rozruchu dzięki technologii ołowiowo-wapniowej

Seria YTZ®: Maksymalna wydajność przy minimalnych rozmiarach

Oryginał – wyłącznie od Yuasa! Pomimo kompaktowej konstrukcji akumulatory YTZ® oferują do 30% więcej mocy rozruchowej niż standardowe akumulatory AGM. “Made in Japan” – modele YTZ10S i YTZ12S, a także YTZ7S i YTZ14S (wstępnie naładowane, fabrycznie aktywowane) są obecnie jedynymi akumulatorami na świecie produkowanymi przy użyciu technologii “expanded grid”. W związku z tym mogą być bezpiecznie montowane pod bardziej ekstremalnymi kątami w porównaniu z innymi typami akumulatorów.

Korzyści dla warsztatu:

  •  Idealne dla sportowych motocykli i systemów start-stop
  •  Wysoka odporność na wibracje i korozję – idealne w wymagających warunkach
  •  Długi okres przechowywania: ponad 80% pojemności po 8 miesiącach w temperaturze 40°C

Z firmą Yuasa możesz polegać na sprawdzonej jakości, która opłaca się dla Twojego warsztatu. Czy masz pytania lub potrzebujesz porady? Nasz zespół chętnie pomoże!

 

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Zajrzyj pod auto, zanim je kupisz. Koszty mogą iść w tysiące złotych
20/Paź

Zajrzyj pod auto, zanim je kupisz. Koszty mogą iść w tysiące złotych

Zakup używanego samochodu bywa jak spacer po polu minowym. Z pozoru atrakcyjna cena często przysłania rzeczywiste koszty, które ujawniają się dopiero po czasie. Jak podkreślają mechanicy, jednym z najbardziej kosztownych i zarazem zaskakujących elementów okazuje się zawieszenie - szczególnie w przypadku aut marek premium.
Hybrydy pod lupą mechanika. Serwis nie zawsze jest prosty i tani
11/Wrz

Hybrydy pod lupą mechanika. Serwis nie zawsze jest prosty i tani

Park samochodowy w Polsce zmienia się niezależnie od naszych upodobań. Auta elektryczne wciąż są niszowe, ale hybrydy – od miękkich po plug-in – stały się już codziennością. Eksperci sieci ProfiAuto wyjaśniają, czym różnią się poszczególne rozwiązania z punktu widzenia serwisu samochodowego oraz dlaczego oszczędność paliwa nie zawsze idzie w parze z niższymi kosztami obsługi.
Zignorujesz to? Dostaniesz po kieszeni. Dobry mechanik wie, czego nie przeoczyć
17/Lip

Zignorujesz to? Dostaniesz po kieszeni. Dobry mechanik wie, czego nie przeoczyć

Są takie elementy i części w samochodzie, o których kierowcy po prostu nie pamiętają. Kiedy w warsztatach motoryzacyjnych pada pytanie o ostatnią kontrolę czy wymianę – zapada niezręczna cisza. Mechanicy przestrzegają właścicieli aut, aby niektórych rzeczy nie odkładać na “kiedyś”, ponieważ potem problemy stają się poważne i przede wszystkim kosztowne.
Mechanicy nie mają wątpliwości: naprawa nowych aut jest coraz większym wyzwaniem. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych
3/Lip

Mechanicy nie mają wątpliwości: naprawa nowych aut jest coraz większym wyzwaniem. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych

Chorzów, 26 czerwca 2025 r. – Ponad trzy czwarte właścicieli warsztatów motoryzacyjnych uważa, że naprawa nowego samochodu jest bardziej czasochłonna niż starszego modelu. Co więcej, wielu z nich twierdzi, że producenci aut utrudniają pracę niezależnym serwisom. Takie wnioski płyną z krajowego badania, jakie przeprowadziła należąca do firmy Moto-Profil największa w Polsce sieć warsztatów samochodowych – ProfiAuto Serwis. Mechanicy wskazali także elementy, które w nowoczesnych pojazdach najczęściej ulegają awarii.
Praca mechanika w social mediach. ProfiAuto wybrało influencera
4/Cze

Praca mechanika w social mediach. ProfiAuto wybrało influencera

ProfiAuto zorganizowało nietypowy casting, do którego zaprosiło przedstawicieli serwisów samochodowych. Sieć poszukiwała Influencera-Mechanika, który stanie się nową twarzą marki w mediach społecznościowych. W konkursie wzięli udział doświadczeni fachowcy, którzy udowodnili, że wiedza techniczna i pasja mogą iść w parze z umiejętnością tworzenia angażujących treści wideo.
Moto-Profil w gronie największych polskich firm magazynu „Wprost”
27/Maj

Moto-Profil w gronie największych polskich firm magazynu „Wprost”

Moto-Profil ponownie znalazł się w pierwszej setce listy 200 największych polskich firm przygotowanej przez dziennikarzy magazynu „Wprost”. W porównaniu do edycji z 2024 roku, spółka awansowała o pięć pozycji, będąc jedną z największych krajowych firm z branży dystrybutorów części motoryzacyjnych w tym zestawieniu.
Akumulatory motocyklowe Yuasa – Jakość, która się opłaca dla Ciebie i Twoich klientów
30/Kwi

Akumulatory motocyklowe Yuasa – Jakość, która się opłaca dla Ciebie i Twoich klientów

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.
25/Kwi

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.