Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil

W dniach 24-25 września br. odbyła się VIII Konferencja ProfiAuto. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, właściciel marki – firma Moto-Profil – powrócił do cyklicznych spotkań z członkami sieci, przedstawiając m.in. nową wizję rozwoju oraz odpowiedzi na wyzwania przyszłości w branży aftermarket. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Mario Herger, ekspert ds. nowych technologii z Doliny Krzemowej i doradca wielu globalnych firm z branży automotive.

Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil - 001.webp

W kolejnej edycji konferencji, odbywającej się tym razem w hotelu Arłamów, udział wzięło niemal 400 gości. Przedstawiciele Moto-Profilu zaprezentowali na niej m.in. nową wizję firmy: Zapewniamy mobilność – dziś i jutro, która oznacza skupienie się nie tylko na bieżącej działalności, ale także na zmianach, jakie czekają branżę aftermarket w najbliższych latach. W tym kontekście na wydarzeniu wystąpił m.in. dr Mario Herger, ekspert i autor wielu książek oraz wystąpień z zakresu wpływu nowych technologii na człowieka, który swoje doświadczenia z pracy w Dolinie Krzemowej w USA przekłada na doradztwo globalnym firmom we wdrażaniu innowacji w biznesie. Specjaliści firmy Moto-Profil zaprezentowali także rozwój kluczowych projektów z zakresu R&D, w tym aktualizacji katalogu ProfiAuto, ProfiAuto Wirtualnego Warsztatu czy aplikacji mobilnej dla klientów serwisów motoryzacyjnych. Część merytoryczną konferencji zakończyła gala wręczenia nagród dla partnerów sieci, którzy w ubiegłym roku wyróżniali się w kluczowych obszarach działalności biznesowej, jak: wykorzystanie nowoczesnych narzędzi IT, marketing, perfekcyjne prowadzenie finansów firmy, doskonałość operacyjna czy rozwój firmy i marki na lokalnych rynkach.

Ostatnie trzy lata poświęciliśmy nie tylko na zmagania z pandemią czy doskonalenie dotychczasowych projektów dla naszych partnerów biznesowych. Wykorzystaliśmy ten czas również do tego, by spojrzeć w przyszłość i zastanowić się, jak wpłynie ona na naszą branżę i jak się do tego wspólnie przygotować – mówi Michał Tochowicz, prezes Moto-Profil. - Rozwój elektromobilności, zmieniające się trendy w użytkowaniu samochodów czy nowe regulacje prawne sprawiają, że musimy myśleć o aftermarkecie w perspektywiczny sposób. I jednocześnie zdać sobie sprawę, że nie jesteśmy tylko dystrybutorami części, ale podmiotami, które tak naprawdę zapewniają mobilność milionom kierowców w Polsce i Europie. Stąd nowa wizja Moto-Profilu: Zapewniamy mobilność – dziś i jutro oraz nawiązująca do niej wizja i zarazem hasło promujące sieć ProfiAuto: Serwisujemy Twój Spokój, skierowane do klientów serwisów motoryzacyjnych. Zdajemy sobie doskonale sprawę, że stale musimy pracować nad rozwojem narzędzi wykorzystujących nowoczesne technologie z pogranicza IT, wirtualnej rzeczywistości czy Business Intelligence, by nasi partnerzy biznesowi byli również za kilka lat krok przed konkurencją. Tak, jak robią to najlepsze firmy na świecie i jak robimy to od lat w naszym flagowym projekcie – ProfiAuto. Nie zapominając jednocześnie, że biznes dzieje się tu i teraz – dodaje Michał Tochowicz.

Tegoroczną konferencję zakończył bankiet, który uświetnił m.in. występ Natalii Przybysz z zespołem. Podczas wieczornej części wydarzenia odbyła się także licytacja neonów, które były głównymi bohaterami tegorocznej edycji kalendarza motoryzacyjnego ProfiAuto. Całkowity dochód z akcji przeznaczony zostanie na Stowarzyszenie Dom Aniołów Stróżów, które od niemal 30 lat wspiera wykluczone społecznie dzieci i ich rodziny.

Partnerami wydarzenia byli czołowi dostawcy części i akcesoriów dla branży motoryzacyjnej, w tym: AS-PL, ATE, Brembo, Castrol, ContiTech, Driv – Monroe, Febi Bilstein, Filtron, Gates, Osram, Phillips, ProfiPower, Schaeffler, Tomex, Valeo, VARTA, ZF Aftermarket oraz Zimmermann.

Galeria

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Samochody z kratką dobre nie tylko dla firm. Mechanicy wprost: to proste, solidne modele
19/Wrz

Samochody z kratką dobre nie tylko dla firm. Mechanicy wprost: to proste, solidne modele

Samochody z kratką są jednoznacznie kojarzone z dużymi flotami. Obecnie coraz rzadsze, jednak rynek używanych jest wciąż bogaty w takie pojazdy. Mają ogromną zaletę dla przedsiębiorców, ale czy jest sens kupowania takiego samochodu prywatnie? Mechanicy nie mają wątpliwości.
Moto-Forum 2024, czyli wielkie spotkanie ekspertów branży aftermarket
29/Lip

Moto-Forum 2024, czyli wielkie spotkanie ekspertów branży aftermarket

Nowa nazwa i formuła. Niezmienne pozostaną integracja grupy oraz wymiana doświadczeń biznesowych. W tym roku spotkanie sieci ProfiAuto i ProfiAuto Serwis odbędzie się w ramach wspólnego wydarzenia - Moto-Forum 2024. Weźmie w nim udział ponad 400 przedstawicieli warsztatów samochodowych i blisko 260 hurtowni motoryzacyjnych.
Mechanicy o autach poleasingowych i poflotowych. Czy warto je kupować?
22/Lip

Mechanicy o autach poleasingowych i poflotowych. Czy warto je kupować?

Skrajnie zaniedbane, a może wprost przeciwnie? Często mówi się, że o auta służbowe nikt nie dba. W pierwszej kolejności należy jednak wyraźnie oddzielić auto poleasingowe pochodzące z floty pojazdów i takie, którym jeździł przedsiębiorca, nierzadko prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. O tym, czy warto kupować poleasingowe i poflotowe auta używane oraz co sprawdzić przed zakupem, mówią eksperci z sieci warsztatów ProfiAuto Serwis i firmy MOTO Flota.
Moto-Profil w pierwszej setce listy największych polskich firm magazynu „Wprost”
28/Maj

Moto-Profil w pierwszej setce listy największych polskich firm magazynu „Wprost”

Moto-Profil znalazł się w pierwszej setce tegorocznej edycji listy 200 największych polskich firm magazynu „Wprost”. W porównaniu do edycji z 2023 roku, spółka awansowała o kilka miejsc, będąc jedną z największych krajowych firm z branży dystrybutorów części motoryzacyjnych w tym zestawieniu.
Moto-Profil „Partnerem Roku” stowarzyszenia TEMOT International
21/Maj

Moto-Profil „Partnerem Roku” stowarzyszenia TEMOT International

Firma Moto-Profil otrzymała tytuł „Shareholder of the Year” TEMOT International – jednego z największych międzynarodowych stowarzyszeń zrzeszających globalnych dystrybutorów części motoryzacyjnych. Statuetki przyznano na corocznym spotkaniu członków organizacji, tym razem odbywającym się w Warszawie. Moto-Profil był w gronie jedynie 10 spośród wszystkich 115 firm członkowskich, którym przyznano nagrody na tegorocznej edycji konferencji.
ProfiAuto Wirtualny Warsztat w prestiżowym raporcie o Metavers fundacji Res Publica i firmy Meta
16/Kwi

ProfiAuto Wirtualny Warsztat w prestiżowym raporcie o Metavers fundacji Res Publica i firmy Meta

Projekt ProfiAuto Wirtualny Warsztat, który z pomocą wirtualnej rzeczywistości uczy młodych mechaników zawodu, stał się częścią raportu „New Digital Frontier” fundacji Res Publica. Wydawnictwo zostało przygotowane m.in. z twórcami Facebooka oraz Instagrama – firmą Meta i wskazuje jak koncept metaverse może mieć zastosowanie w codziennym życiu obywateli Europy Środkowo-Wschodniej. ProfiAuto Wirtualny Warsztat znalazł się w tej publikacji m.in. wśród innych innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących wirtualną rzeczywistość z Litwy, Polski oraz Słowacji.
Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki
15/Kwi

Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki

38. To nowa i szczególna liczba w ProfiAuto. Dokładnie tylu liczy grupa Ambasadorów ProfiAuto, która działa w ramach sieci od 1 kwietnia. Największa w Polsce sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych stawia na nową strategię, spójność i jednolitą komunikację.
Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce
5/Kwi

Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce

Jak wskazują analizy ekspertów motoryzacyjnych, w najbliższych latach park samochodów ma ulegać sukcesywnemu starzeniu się, co paradoksalnie ma związek z postępującą elektryfikacją pojazdów. Dzięki temu wartość globalnego IAM (rynku dystrybutorów, sklepów oraz hurtowni motoryzacyjnych) ma zwiększyć się o niemal 18 miliardów USD do końca dekady. Jak przekonują eksperci firmy Moto-Profil, szczególnie w Polsce branża ta będzie rosła w szybkim tempie, gdyż kierowców i większości firm nie będzie stać na przesiadanie się do coraz droższych, zelektryfikowanych modeli samochodów. Na przykładzie rozwoju należącej do nich sieci ProfiAuto wskazują też, jak z powodzeniem inwestować dziś w branży IAM.