MOTO-PROFIL w rankingu "Rzeczpospolitej"

Firma Moto-Profil odnotowała kolejny znaczący wzrost na liście największych polskich firm opracowanej przez „Rzeczpospolitą”. Właściciel marki ProfiAuto i członek grupy TEMOT International uplasował się na 308. miejscu w Polsce i 24. w regionie.

Co roku na bazie składanych deklaracji PIT, redakcja dziennika „Rzeczpospolita” przygotowuje zestawienie 500 największych polskich przedsiębiorstw. Pod uwagę brane są głównie dane finansowe każdej z firm. Dystrybutor części i akcesoriów motoryzacyjnych z Chorzowa jest obecny na liście od kilku lat. Niemniej jednak w porównaniu do ubiegłorocznej edycji rankingu zanotował jeden z największych wzrostów - z 345. miejsca na 308. Awans jest efektem wzrostu wyników finansowych firmy.

–Kolejny rok ze znaczącym wzrostem w rankingu największych polskich firm dowodzi, że obrana przez nas strategia biznesowa jest słuszna – mówi Piotr Tochowicz, prezes zarządu Moto-Profil Sp. z o.o. – Dobre wyniki motywują nas również do jeszcze intensywniejszej pracy, która miejmy nadzieję, zaowocuje następnym „skokiem” w przyszłym roku – dodaje.

To kolejne wyróżnienie dla firmy Moto-Profil. W lutym br. otrzymała „Diament Forbesa” za jeden z największych przeciętnych rocznych wzrostów wartości. Przedsiębiorstwo obecnie działa na rynkach: polskim, czeskim, słowackim, niemieckim, litewskim, łotewskim, ukraińskim, węgierskim, rumuńskim, włoskim i fińskim. Współpracuje z 1300 partnerami handlowymi.

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Płyny hamulcowe
21/Mar

Płyny hamulcowe

Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym Marek Warmus szerzej omawia temat wyboru płynów hamulcowych
Mechanicy wprost: współczesny samochód jest bardziej awaryjny. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych
27/Lut

Mechanicy wprost: współczesny samochód jest bardziej awaryjny. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych

Chorzów, 26 lutego 2025 r. – Blisko trzy czwarte właścicieli warsztatów motoryzacyjnych ma wątpliwości, co do niezawodności nowoczesnych technologii stosowanych w autach. W porównaniu do modeli sprzed 20 lat, współczesne samochody są bardziej awaryjne. Wynika to z krajowego badania, jakie przeprowadziła należąca do firmy Moto-Profil największa w Polsce sieć warsztatów samochodowych – ProfiAuto Serwis. Dodatkowo mechanicy wskazali najmniej awaryjną markę oraz samochody, które ich zdaniem obecnie psują się najczęściej.
ProfiAuto przyznało tytuły Ambasadorów marki 2025  
30/Sty

ProfiAuto przyznało tytuły Ambasadorów marki 2025  

Największa w Polsce sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych drugi rok z rzędu wręczyła tytuły Ambasadorów ProfiAuto. W nowej odsłonie wyróżniono 37 Ambasadorów marki. Przed całą grupą wiele motoryzacyjnych wyzwań w 2025 roku, ale główny cel jest niezmienny - być jeszcze bliżej warsztatów.  
Dlaczego warto wymienić olej po zimie? Mechanik podaje przyczyny
27/Sty

Dlaczego warto wymienić olej po zimie? Mechanik podaje przyczyny

Okres pozimowy to jedna z dwóch najlepszych pór w ciągu roku na wymianę oleju w silniku. Trudne warunki eksploatacji powodują degradację oleju, a przygotowanie auta do sezonu długich i ciepłych dni to gwarancja utrzymania go w dobrej kondycji.
Podsumowanie roku w ProfiAuto i prognozy dla branży na 2025
19/Gru

Podsumowanie roku w ProfiAuto i prognozy dla branży na 2025

Co czeka branżę aftermarket w 2025 roku?
2/Gru

Co czeka branżę aftermarket w 2025 roku?

ProfiAuto wsparło serwisy poszkodowane w wyniku powodzi
25/Paź

ProfiAuto wsparło serwisy poszkodowane w wyniku powodzi

Sieć ProfiAuto zorganizowała i skoordynowała pomoc dla warsztatów, które ucierpiały w wyniku powodzi na południu Polski w połowie września. Kilka serwisów obsługiwanych przez hurtownie ProfiAuto borykało się z trudnościami związanymi z uszkodzeniami przez wodę infrastruktury, a także sprzętu i narzędzi.
Jeździsz z pustym bakiem? Mechanicy wyjaśniają, czym to grozi
24/Paź

Jeździsz z pustym bakiem? Mechanicy wyjaśniają, czym to grozi

Wielu kierowców lubi korzystać z “głębokiej rezerwy” w baku paliwa, co niesie za sobą poważne konsekwencje. Mechanicy przestrzegają jednak przed takimi praktykami, wskazując jakie części są przez to narażone na awarie. Dementują również teorię o szkodliwym tankowaniu pod korek, choć może być w tym szczypta prawdy.