Moto-Profil z aktywnymi działaniami na rzecz niezależnego rynku motoryzacyjnego

Dołączenie do zarządu Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych, kontynuacja obecności w radzie nadzorczej Temot International oraz zaangażowanie w prace wszystkich grup roboczych stowarzyszenia – przedstawiciele spółki Moto-Profil od lat aktywnie włączają się w inicjatywy na rzecz branży.

Wraz z początkiem czerwca powołano nowy skład zarządu SDCM. Decyzją walnego zgromadzenia organizacji dołączył do niego Bogumił Papierniok, dyrektor zarządzający Moto-Profil i pracownik spółki od 26 lat. Objął on także miejsce w radzie nadzorczej Temot International – międzynarodowej sieci zrzeszającej największych dystrybutorów motoryzacyjnych na świecie.

– Jako jeden z czołowych dystrybutorów części i akcesoriów samochodowych, stawiamy sobie za cel działania na rzecz niezależnego rynku motoryzacyjnego. Moja obecność w zarządzie SDCM będzie się koncentrowała wokół zagadnień związanych z kwestiami prawnymi istotnymi dla branży. Priorytetem jest dbanie o dobre warunki dla przedsiębiorców. Uczestnictwo w pracy Temotu pozwala z kolei czerpać z globalnych wzorców i angażować się rozwój sektora aftermarket na świecie – mówi Bogumił Papierniok, dyrektor zarządzający Moto-Profil.

Przedstawiciele Moto-Profil znajdują się w każdej z grup roboczych Temot International, a więc na bieżąco pracują przy inicjatywach stowarzyszenia dotyczących m.in. technologii informatycznych, branży warsztatowej czy mechanizmów na rynku dystrybucji.

– Uczestnictwo w branżowych stowarzyszeniach było, jest i będzie dla nas niezwykle istotne, w myśl zasady, że razem i więksi – możemy więcej. Jako spółka notująca rokrocznie wzrosty obrotu i posiadająca dziesiątki tysięcy partnerów biznesowych, zobowiązujemy się dbać o najlepsze standardy dla rynku – uzupełnia Bogumił Papierniok.

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia
1/Mar

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia

Jeden z największych dystrybutorów części oraz akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce Moto-Profil - wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię specjalnych wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją - "Zapewniamy mobilność - dziś i jutro".
Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży
18/Sty

Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży

„Moto-Profil, jak i cała branża aftermarketowa, jest w dobrej kondycji, jednak musimy wychodzić poza utarte schematy” – mówi Michał Tochowicz, podsumowując rok 2022 w firmie Moto-Profil i sieci ProfiAuto. Przedstawiciele jednego z największych w Polsce dystrybutorów części motoryzacyjnych, wchodzącego właśnie w czwartą dekadę działalności, podali także swoje prognozy na nadchodzące 12 miesięcy.
Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą
5/Paź

Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą

Pod koniec września br. przedstawiciele Moto-Profil wzięli udział w konferencji Credit Risk 2022, organizowanej przez Polski Instytut Credit Management (PICM). Wydarzenie co roku skupia specjalistów zajmujących się zagadnieniami ryzyka kredytowego, w tym zarządzania należnościami, kredytowania i windykacji.
Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil
30/Wrz

Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil

W dniach 24-25 września br. odbyła się VIII Konferencja ProfiAuto. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, właściciel marki – firma Moto-Profil – powrócił do cyklicznych spotkań z członkami sieci, przedstawiając m.in. nową wizję rozwoju oraz odpowiedzi na wyzwania przyszłości w branży aftermarket. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Mario Herger, ekspert ds. nowych technologii z Doliny Krzemowej i doradca wielu globalnych firm z branży automotive.
Wraca internetowy hit: Łowcy usterek
14/Cze

Wraca internetowy hit: Łowcy usterek

Marka ProfiAuto – największa w Polsce sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych – rusza z drugą edycją kampanii „Łowcy usterek”, tworzoną z kabaretem Łowcy.B. Pierwszą odsłonę spotów, które w krzywym zwierciadle ukazują nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych, obejrzało ponad 6 milionów internautów. Emisja drugiego sezonu rozpoczęła się 14 czerwca br. w kanałach społecznościowych marki.
Nauka i biznes pomogą w rozwoju szkolnictwa zawodowego i młodych mechaników
31/Maj

Nauka i biznes pomogą w rozwoju szkolnictwa zawodowego i młodych mechaników

W Katowicach podpisano porozumienie, które pozwoli na rozwój projektów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości do kształcenia uczniów techników i szkół branżowych. Sygnatariuszami porozumienia są Akademia WSB, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, firma VRTechnology oraz Moto-Profil – właściciel marki ProfiAuto i twórca projektu ProfiAuto Wirtualny Warsztat, który dał początek nowej inicjatywie. Projekt wzbudził również zainteresowanie NATO DEEP eAcademy – specjalnej agendy Sojuszu Północnoatlantyckiego, wspierającej szesnaście krajów partnerskich NATO w reformowaniu systemów szkolnictwa wojskowego i harmonizacji programów kształcenia, zgodnie z jego standardami.
Moto-Profil bezpośrednim partnerem handlowym Castrol
12/Maj

Moto-Profil bezpośrednim partnerem handlowym Castrol

Firmy Moto-Profil oraz Castrol podpisały porozumienie o współpracy, na mocy którego Moto-Profil stał się bezpośrednim partnerem handlowym marki Castrol. Niesie ono szereg korzyści dla klientów Moto-Profilu, którzy zyskają m.in. dostęp do specjalistycznych referencji.