ProfiAuto Show 2018 z rozmachem

Motoryzacyjna gwiazda zatańczy, muzyczne gwiazdy zaśpiewają, a wystawcy przywiozą mnóstwo nowości. Pojazdy hybrydowe, elektryczne, najnowocześniejsze rozwiązania multimedialne i 3D – na ProfiAuto Show 2018 zobaczyć będzie można najświeższe trendy elektryzujące pasjonatów motoryzacji. Jubileuszowym targom przyświeca hasło „Nowa Era Motoryzacji”, więc na stoiskach wystawców – 140 najważniejszych światowych marek branży automotive – pojawią się przede wszystkim technologiczne nowinki.

Podczas tegorocznego ProfiAuto Show (Katowice, MCK, 23-24 czerwca), pojawi się m.in. jeden z najważniejszych pojazdów zwiastujących nadejście „Nowej Ery Motoryzacji”. Tesla X, jak przystało na rewolucyjny model, pokaże się od niezwykłej strony - wykona bowiem taneczne show na płycie Spodka. W tyle nie pozostaną również wystawcy pojazdów klasy premium. Swoje premiery lub najnowsze modele już zapowiedziały marki takie, jak Volvo czy BMW. Zobaczyć będzie można na żywo m.in. samochód roku, Volvo XC40. Po raz pierwszy na polskich targach pojawi się też BMW HP4 Race - wyjątkowy motocykl, którego osiągi są niemal tak wysokie, jak jego cena. To nie koniec motoryzacyjnej wyliczanki. Zobaczyć będzie można również auta sportowe, supersamochody, motocykle customowe i jedne z najlepszych projektów polskiej i europejskiej sceny tuningowej. Zaplanowano też pokazy detailingu i wrappingu z udziałem największych autorytetów w branży. Skoro o autorytetach mowa – swój udział w targach potwierdzają też kolejne ważne dla motoryzacji nazwiska – m.in. Maciej Wisławski, Krzysztof Hołowczyc, Adam Małysz czy Adam Klimek oraz gwiazdy TVN Turbo. Po kilku latach na ProfiAuto Show wraca także muzyka, i to z rozmachem – główną gwiazdą muzyczną targów będzie legendarny hiphopowy Kaliber44.

Podczas targów na własne oczy zobaczyć będzie można to, o czym teraz w branży mówi się najwięcej – pojazdy hybrydowe i elektryczne, a także wiele nowinek z nimi związanych, takich jak stacje ładowania, fotowoltaika, itp. Na nowoczesność stawiają także wystawcy – na stoiskach 140 najważniejszych światowych marek branży automotive znajdziemy przede wszystkim najnowsze rozwiązania technologiczne, a wśród nich m.in. bolid zespołu Venturi Formula E, który zaprezentuje firma ZF Aftermarket. Odwiedzający targi przekonają się, z jaką szybkością zmieniają się branżowe trendy i jak najwięksi przygotowują się na nową erę motoryzacji. W przewodnie hasło targów wpiszą się także multimedialne atrakcje rozrywkowe – a wśród nich m.in. multimedialny trenażer strzelecki, stanowiska mappingu 3D i fotografii 3D czy interaktywny skaner samochodowy na stoisku ProfiAuto.

Jak zwykle podczas ProfiAuto Show nie zabraknie także emocji, których dostarczą: pokazy motocyklowe i FMX oraz możliwość skorzystania z toru kartingowego. Zaplanowano również spektakularne akrobacje takie, jak: Wheelie - symulator jazdy na jednym kole oraz Kula śmierci - akrobatyka 360 crossem w zamkniętej metalowej kuli.

Organizatorzy i wystawcy pamiętają również o mechanikach, którzy stanowią bardzo ważną grupę odwiedzających targi. Dla nich zaplanowano m.in. specjalne konkursy w miasteczku mechaników z dedykowanymi nagrodami oraz możliwość przetestowania wyposażenia warsztatowego.

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia
1/Mar

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia

Jeden z największych dystrybutorów części oraz akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce Moto-Profil - wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię specjalnych wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją - "Zapewniamy mobilność - dziś i jutro".
Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży
18/Sty

Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży

„Moto-Profil, jak i cała branża aftermarketowa, jest w dobrej kondycji, jednak musimy wychodzić poza utarte schematy” – mówi Michał Tochowicz, podsumowując rok 2022 w firmie Moto-Profil i sieci ProfiAuto. Przedstawiciele jednego z największych w Polsce dystrybutorów części motoryzacyjnych, wchodzącego właśnie w czwartą dekadę działalności, podali także swoje prognozy na nadchodzące 12 miesięcy.
Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą
5/Paź

Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą

Pod koniec września br. przedstawiciele Moto-Profil wzięli udział w konferencji Credit Risk 2022, organizowanej przez Polski Instytut Credit Management (PICM). Wydarzenie co roku skupia specjalistów zajmujących się zagadnieniami ryzyka kredytowego, w tym zarządzania należnościami, kredytowania i windykacji.
Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil
30/Wrz

Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil

W dniach 24-25 września br. odbyła się VIII Konferencja ProfiAuto. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, właściciel marki – firma Moto-Profil – powrócił do cyklicznych spotkań z członkami sieci, przedstawiając m.in. nową wizję rozwoju oraz odpowiedzi na wyzwania przyszłości w branży aftermarket. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Mario Herger, ekspert ds. nowych technologii z Doliny Krzemowej i doradca wielu globalnych firm z branży automotive.
Wraca internetowy hit: Łowcy usterek
14/Cze

Wraca internetowy hit: Łowcy usterek

Marka ProfiAuto – największa w Polsce sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych – rusza z drugą edycją kampanii „Łowcy usterek”, tworzoną z kabaretem Łowcy.B. Pierwszą odsłonę spotów, które w krzywym zwierciadle ukazują nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych, obejrzało ponad 6 milionów internautów. Emisja drugiego sezonu rozpoczęła się 14 czerwca br. w kanałach społecznościowych marki.
Nauka i biznes pomogą w rozwoju szkolnictwa zawodowego i młodych mechaników
31/Maj

Nauka i biznes pomogą w rozwoju szkolnictwa zawodowego i młodych mechaników

W Katowicach podpisano porozumienie, które pozwoli na rozwój projektów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości do kształcenia uczniów techników i szkół branżowych. Sygnatariuszami porozumienia są Akademia WSB, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, firma VRTechnology oraz Moto-Profil – właściciel marki ProfiAuto i twórca projektu ProfiAuto Wirtualny Warsztat, który dał początek nowej inicjatywie. Projekt wzbudził również zainteresowanie NATO DEEP eAcademy – specjalnej agendy Sojuszu Północnoatlantyckiego, wspierającej szesnaście krajów partnerskich NATO w reformowaniu systemów szkolnictwa wojskowego i harmonizacji programów kształcenia, zgodnie z jego standardami.
Moto-Profil bezpośrednim partnerem handlowym Castrol
12/Maj

Moto-Profil bezpośrednim partnerem handlowym Castrol

Firmy Moto-Profil oraz Castrol podpisały porozumienie o współpracy, na mocy którego Moto-Profil stał się bezpośrednim partnerem handlowym marki Castrol. Niesie ono szereg korzyści dla klientów Moto-Profilu, którzy zyskają m.in. dostęp do specjalistycznych referencji.