VII Konferencja ProfiAuto i Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil pod hasłem dynamicznego rozwoju

Członkowie sieci ProfiAuto oraz partnerzy handlowi Moto-Profil spotkali się w centralnej Polsce, na największych w tym roku konferencjach marki i spółki. Podczas wydarzenia podsumowano dotychczasowe działania i wytyczono plany rozwojowe. Przyspieszenie, współpraca, nowoczesne technologie, jakość – to słowa, które pojawiały się najczęściej w konferencyjnych prezentacjach i rozmowach.

Konferencja_ProfiAuto_1_--_kopia.jpg

 Doroczne konferencje podsumowujące ostatnie 12 miesięcy, wytyczające kierunki na przyszłość, a także przygotowany z myślą o partnerach uroczysty bankiet – to już tradycja ProfiAuto oraz Moto-Profil. W pierwszy październikowy weekend 2019 roku do Hotelu Narvil w Serocku zaproszono ponad 450 gości. Zwyczajowo poranne spotkanie dedykowane było partnerom marki ProfiAuto, a wieczorem odbyła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil.

– To był dynamiczny biznesowo rok, a efekty tego są wyraźne. Robimy solidne rozpoznanie i inwestujemy w rzeczy, które mają perspektywę długotrwałego wzrostu. Myślimy o każdej grupie klientów: o sklepach i hurtowniach oraz mechanikach i ich klientach. Chcemy stale podwyższać ich zawodowy poziom i świadomość biznesową. Przed nami dynamiczny start w kolejny rok. Włączamy następny bieg i stawiamy na dalszy rozwój partnerów i ProfiAuto Serwisów – mówił Michal Tochowicz, wiceprezes zarządu Moto-Profil, w prelekcji otwierającej Konferencję ProfiAuto. W swoim podsumowaniu akcentował też znaczenie m.in. rekordowych tegorocznych targów ProfiAuto Show, medialnego sukcesu Rankingu awaryjności samochodów według polskich mechaników oraz rozwoju aplikacji ProfiAuto. Zapowiedział także premierę projektu dobrywarsztat.pl, przygotowanego we współpracy z serwisem Onet.pl.

Gościem specjalnym konferencji był Krzysztof Ignaczak, złoty medalista Mistrzostw Świata w siatkówce, który ze swojej perspektywy przybliżył uczestnikom konferencji tajniki drogi do sukcesu. Pokazał także, że branżę motoryzacyjną z siatkówką łączy m.in. ten sam sportowy duch zwycięstwa. Wiceprezes Moto-Profil, Adam Kapek, poświęcił swoje przemówienie wspólnej polityce handlowej w ramach sieci ProfiAuto, a Andrzej Brylak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Moto-Profil, mówił o tym, jak zmieniły się oczekiwania klientów warsztatów i jakie narzędzia pomagają nowoczesnym serwisom ewoluować. Dobiesław Hruszka, szef Rady Programowej ProfiAuto, podsumował jej aktualną działalność oraz katalog dobrych praktyk marki.

W czasie spotkania po raz pierwszy przyznane zostały również nagrody ProfiAuto. Za ich pośrednictwem wyróżniono liderów w działaniach takich, jak m.in. online marketing, działania wizerunkowe, event marketing oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. Wręczono także nagrodę specjalną za inicjatywę wewnątrz sieci ProfiAuto.

Wieczorem rozpoczęła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil. Zainaugurował ją Leszek Żurek, prezes firmy.

– To nasze coroczne święto, czas podsumowań, rozmów o biznesie i wspólnego planowania przyszłości. To spotkanie, na które co roku czekam, bo rzadko możemy widzieć się w tak dużym gronie – mówił, otwierając konferencję. Michał Tochowicz przedstawił biznesowe podsumowanie roku, kładąc nacisk m.in. na dwucyfrowy wzrost obrotów, poszerzanie skali działania i otwieranie się na nowe rynki.

Po części oficjalnej przyszedł czas na uroczystą kolację oraz interesujący program artystyczny. Goście mieli okazję uczestniczyć w koncercie SOYKA Kolektyw z największymi przebojami artysty oraz repertuarem Czesława Niemena. Kolejną, muzyczną część wieczoru jako DJ poprowadził Marek Sierocki.

Partnerami wydarzenia były marki: ATE, Brembo, DRiV, Febi Bilstein, Blue Print, Gates, Magneti Marelli, MANN-FILTER, MOTO Flota, Schaeffler, Tedgum, Tomex, Varta, ZF Aftermarket oraz Zimmermann.

Kolejna Konferencja ProfiAuto i Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil już za rok. W 2019 roku sieć kontynuuje pierwszą edycję konferencji regionalnych przygotowanych z myślą o właścicielach ProfiAuto Serwisów.

Galeria

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.
25/Kwi

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.

Moto-Profil z tytułem Rozważna Firma Plus 2025
2/Kwi

Moto-Profil z tytułem Rozważna Firma Plus 2025

Moto-Profil znalazł się w elitarnym gronie zaledwie 70 firm, które otrzymały certyfikat Rozważna Firma Plus 2025. Wyróżnienie to przyznawane jest przedsiębiorstwom podejmującym konkretne, długofalowe i systematyczne działania w zakresie zarządzania należnościami oraz odpowiedzialnego prowadzenia działalności gospodarczej.
Chińskie samochody pod lupą - eksperci mają wątpliwości
2/Kwi

Chińskie samochody pod lupą - eksperci mają wątpliwości

Chińskie auta jeszcze nie zalewają polskich ulic, ale widać silną tendencję wzrostową i w najbliższych miesiącach takie marki jak MG, BAIC, Omoda czy Jaecoo przestaną już być egzotyką. Jednak eksperci podchodzą do nich z dużą rozwagą oraz przestrzegają przed kosztowną wpadką. Atrakcyjna cena czy długa gwarancja, to nie wszystko czym powinni kierować się kupujący.
Płyny hamulcowe
21/Mar

Płyny hamulcowe

Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym Marek Warmus szerzej omawia temat wyboru płynów hamulcowych
Mechanicy wprost: współczesny samochód jest bardziej awaryjny. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych
27/Lut

Mechanicy wprost: współczesny samochód jest bardziej awaryjny. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych

Chorzów, 26 lutego 2025 r. – Blisko trzy czwarte właścicieli warsztatów motoryzacyjnych ma wątpliwości, co do niezawodności nowoczesnych technologii stosowanych w autach. W porównaniu do modeli sprzed 20 lat, współczesne samochody są bardziej awaryjne. Wynika to z krajowego badania, jakie przeprowadziła należąca do firmy Moto-Profil największa w Polsce sieć warsztatów samochodowych – ProfiAuto Serwis. Dodatkowo mechanicy wskazali najmniej awaryjną markę oraz samochody, które ich zdaniem obecnie psują się najczęściej.
ProfiAuto przyznało tytuły Ambasadorów marki 2025  
30/Sty

ProfiAuto przyznało tytuły Ambasadorów marki 2025  

Największa w Polsce sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych drugi rok z rzędu wręczyła tytuły Ambasadorów ProfiAuto. W nowej odsłonie wyróżniono 37 Ambasadorów marki. Przed całą grupą wiele motoryzacyjnych wyzwań w 2025 roku, ale główny cel jest niezmienny - być jeszcze bliżej warsztatów.  
Dlaczego warto wymienić olej po zimie? Mechanik podaje przyczyny
27/Sty

Dlaczego warto wymienić olej po zimie? Mechanik podaje przyczyny

Okres pozimowy to jedna z dwóch najlepszych pór w ciągu roku na wymianę oleju w silniku. Trudne warunki eksploatacji powodują degradację oleju, a przygotowanie auta do sezonu długich i ciepłych dni to gwarancja utrzymania go w dobrej kondycji.
Podsumowanie roku w ProfiAuto i prognozy dla branży na 2025
19/Gru

Podsumowanie roku w ProfiAuto i prognozy dla branży na 2025