ProfiBonus: przepis na trwałe partnerstwo

Rynek jest dziś przepełniony programami lojalnościowymi. Na każdym kroku klientów zachęca się do zakładania kart, zbierania punktów, korzystania z bonusów. To sposób na zbudowanie trwałej relacji z nimi i zaoferowanie im wartości dodanej. Stawką jest ich zadowolenie, które przekłada się na wymierne efekty biznesowe. Firma Moto-Profil z Chorzowa we współpracy z Sodexo Benefits and Rewards Polska stworzyła rozwiązanie, które w trwały i efektywny sposób wpływa na wzmocnienie relacji biznesowych z bezpośrednimi odbiorcami – hurtowniami i sklepami motoryzacyjnymi. Jak to działa? Opowiada Natalia Majchrowska-Jakubiec – specjalista ds. marketingu w spółce Moto-Profil.

Nasza firma powstała w 1993 r. Specjalizujemy się w imporcie oraz dystrybucji samochodowych części zamiennych i akcesoriów. Współpracujemy z największymi globalnymi i krajowymi producentami części. Oferujemy także elementy wyposażenia warsztatów oraz rozwiązania IT. W ramach sieci 1,4 tys. partnerów handlowych (hurtowni) docieramy do ponad 15 tys. warsztatów samochodowych w całej Polsce. Swoją strukturę dystrybucji opieramy na niezawodnym systemie logistycznym i najnowocześniejszych technologiach informatycznych. W Polsce, Czechach i na Słowacji tworzymy sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych pod marką ProfiAuto oraz warsztatów samochodowych – ProfiAuto Serwis. Zrzeszamy już ponad 1,8 tys. serwisów oraz 230 hurtowni i sklepów. Na co dzień dużą wagę przywiązujemy do działań marketingowych, które nie tylko wpływają na budowanie wizerunku na tle konkurencji, lecz także mają przełożenie na relacje z klientami. Aktywnie szukamy rozwiązań mających na celu minimalizowanie zbędnego ryzyka i sukcesywnie je wdrażamy. Współczesny rynek niesie sporo wyzwań, na które my – jako firma o zasięgu międzynarodowym – musimy być przygotowani. Patrzymy na nie przede wszystkim z perspektywy swoich klientów.

Świadomy wybór

Gdy podjęliśmy decyzję o budowie programu lojalnościowego wspierającego nasze cele biznesowe, zaczęliśmy szukać rozwiązania nowoczesnego, profesjonalnego, przyjaznego dla uczestników i odpowiadającego ich potrzebom. Naturalnym partnerem była dla nas firma Sodexo Benefits and Rewards Polska – światowy lider kompleksowych rozwiązań motywacyjnych i partnerskich. Wspólnie z nią opracowaliśmy skuteczny i stabilny program, który od 2014 r. Dzięki praktycznie bezobsługowej formule programu (o wszystko dba Sodexo) możemy się skupić na tym, co jest istotą naszego biznesu, czyli na realnych oszczędnościach – środków, które wydalibyśmy na budowę i utrzymanie platformy online czy utrzymanie etatów zajmujących się jej obsługą.

Wskazówka Sodexo

Warto powierzyć organizację i prowadzenie programu lojalnościowego doświadczonemu partnerowi z zewnątrz. To nie tylko oszczędność pieniędzy i pracy, lecz także – czy przede wszystkim – gwarancja obsługi programu na najwyższym poziomie (ciągła aktualizacja katalogu nagród, dystrybucja nagród, obsługa reklamacji, wsparcie prawne itp.).

Pełna wersja artykułu dostępna na: https://marketerplus.pl/

 

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Zajrzyj pod auto, zanim je kupisz. Koszty mogą iść w tysiące złotych
20/Paź

Zajrzyj pod auto, zanim je kupisz. Koszty mogą iść w tysiące złotych

Zakup używanego samochodu bywa jak spacer po polu minowym. Z pozoru atrakcyjna cena często przysłania rzeczywiste koszty, które ujawniają się dopiero po czasie. Jak podkreślają mechanicy, jednym z najbardziej kosztownych i zarazem zaskakujących elementów okazuje się zawieszenie - szczególnie w przypadku aut marek premium.
Hybrydy pod lupą mechanika. Serwis nie zawsze jest prosty i tani
11/Wrz

Hybrydy pod lupą mechanika. Serwis nie zawsze jest prosty i tani

Park samochodowy w Polsce zmienia się niezależnie od naszych upodobań. Auta elektryczne wciąż są niszowe, ale hybrydy – od miękkich po plug-in – stały się już codziennością. Eksperci sieci ProfiAuto wyjaśniają, czym różnią się poszczególne rozwiązania z punktu widzenia serwisu samochodowego oraz dlaczego oszczędność paliwa nie zawsze idzie w parze z niższymi kosztami obsługi.
Zignorujesz to? Dostaniesz po kieszeni. Dobry mechanik wie, czego nie przeoczyć
17/Lip

Zignorujesz to? Dostaniesz po kieszeni. Dobry mechanik wie, czego nie przeoczyć

Są takie elementy i części w samochodzie, o których kierowcy po prostu nie pamiętają. Kiedy w warsztatach motoryzacyjnych pada pytanie o ostatnią kontrolę czy wymianę – zapada niezręczna cisza. Mechanicy przestrzegają właścicieli aut, aby niektórych rzeczy nie odkładać na “kiedyś”, ponieważ potem problemy stają się poważne i przede wszystkim kosztowne.
Mechanicy nie mają wątpliwości: naprawa nowych aut jest coraz większym wyzwaniem. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych
3/Lip

Mechanicy nie mają wątpliwości: naprawa nowych aut jest coraz większym wyzwaniem. Wyniki ogólnopolskiego badania właścicieli serwisów samochodowych

Chorzów, 26 czerwca 2025 r. – Ponad trzy czwarte właścicieli warsztatów motoryzacyjnych uważa, że naprawa nowego samochodu jest bardziej czasochłonna niż starszego modelu. Co więcej, wielu z nich twierdzi, że producenci aut utrudniają pracę niezależnym serwisom. Takie wnioski płyną z krajowego badania, jakie przeprowadziła należąca do firmy Moto-Profil największa w Polsce sieć warsztatów samochodowych – ProfiAuto Serwis. Mechanicy wskazali także elementy, które w nowoczesnych pojazdach najczęściej ulegają awarii.
Praca mechanika w social mediach. ProfiAuto wybrało influencera
4/Cze

Praca mechanika w social mediach. ProfiAuto wybrało influencera

ProfiAuto zorganizowało nietypowy casting, do którego zaprosiło przedstawicieli serwisów samochodowych. Sieć poszukiwała Influencera-Mechanika, który stanie się nową twarzą marki w mediach społecznościowych. W konkursie wzięli udział doświadczeni fachowcy, którzy udowodnili, że wiedza techniczna i pasja mogą iść w parze z umiejętnością tworzenia angażujących treści wideo.
Moto-Profil w gronie największych polskich firm magazynu „Wprost”
27/Maj

Moto-Profil w gronie największych polskich firm magazynu „Wprost”

Moto-Profil ponownie znalazł się w pierwszej setce listy 200 największych polskich firm przygotowanej przez dziennikarzy magazynu „Wprost”. W porównaniu do edycji z 2024 roku, spółka awansowała o pięć pozycji, będąc jedną z największych krajowych firm z branży dystrybutorów części motoryzacyjnych w tym zestawieniu.
Akumulatory motocyklowe Yuasa – Jakość, która się opłaca dla Ciebie i Twoich klientów
30/Kwi

Akumulatory motocyklowe Yuasa – Jakość, która się opłaca dla Ciebie i Twoich klientów

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.
25/Kwi

Koszty utrzymania współczesnego auta, o których się nie mówi. Mechanicy zdradzają tajemnice.