Wraca internetowy hit: Łowcy usterek

Marka ProfiAuto – największa w Polsce sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych – rusza z drugą edycją kampanii „Łowcy usterek”, tworzoną z kabaretem Łowcy.B. Pierwszą odsłonę spotów, które w krzywym zwierciadle ukazują nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych, obejrzało ponad 6 milionów internautów. Emisja drugiego sezonu rozpoczęła się 14 czerwca br. w kanałach społecznościowych marki.

Wraca internetowy hit: Łowcy usterek

Pierwsza edycja kampanii „Łowcy usterek” ruszyła pod koniec października 2021 r., a jej promocja trwała przez cztery tygodnie. W tym czasie produkcje na kanałach FB, Instagram, TikTok i YouTube ProfiAuto zyskały 6,2 mln unikalnych użytkowników oraz ponad 9 mln wyświetleń. Odbiła się też szerokim echem w środowisku mechaników oraz osób związanych z branżą motoryzacyjną. Ze względu na sukces projektu, marka postanowiła kontynuować go również w tym roku. Głównym celem kampanii jest umocnienie pozycji marki ProfiAuto w mediach społecznościowych oraz utrwalenie wizerunku mechanika jako specjalisty.

Sukces pierwszego sezonu „Łowców usterek” nie tyle spełnił nasze oczekiwania, co zdecydowanie je przerósł. Cieszy to tym bardziej, że zasięgi budowały się w dużym stopniu organicznie. Z radością obserwujemy, że niektóre powiedzenia ze spotów z zeszłorocznej edycji weszły do języka potocznego mechaników czy kierowców. Świadczy to o sile przekazu i właściwym doborze strategii oraz narzędzi promocji. Dlatego postanowiliśmy wrócić do tej formuły i po raz kolejny udowodnić, że trudny w powszechnym odbiorze temat wizyty kierowcy w serwisie samochodowym może być atrakcyjny dla widzów i zachęcać ich do odwiedzenia profesjonalnych warsztatów – mówi Łukasz Kopiec, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu i PR w firmie Moto-Profil, będącej właścicielem marki ProfiAuto.

W nowej edycji „Łowców usterek” członkowie kabaretu: Bartosz Góra, Maciej Szczęch oraz Sławomir Szczęch wcielają się zarówno w profesjonalnych mechaników, jak i „czarne charaktery” świata motoryzacji – agresywnych klientów, nieuczciwych handlarzy czy domorosłych specjalistów próbujących zaoszczędzić na każdej części. Fabuła w nieco przerysowany sposób opiera się na rzeczywistych sytuacjach, jakich świadkami byli pracownicy ponad 1700 warsztatów sieci ProfiAuto Serwis w całej Polsce.

Jest takie powiedzenie, żeby nie wchodzić dwa razy do tej samej rzeki. Nie do końca nam się to sprawdza, ponieważ uważamy, że przygotowanie drugiej serii filmów dla ProfiAuto było co najmniej tak samo pozytywne, jak praca przy pierwszej. We współpracy ze specjalistami z ProfiAuto Serwis powstały nowe historie i już „przebieramy nóżkami”, żeby zobaczyć, jak zareagują na nie w najbliższych tygodniach internauci. Poza tym kilka razy kąpaliśmy się w tej samej rzece i nie możemy narzekać, było dobrze – przekazali członkowie kabaretu Łowcy.B.

Za scenariusze filmów – we współpracy z marką ProfiAuto – odpowiada:

  • Kabaret Łowcy.B,
  • Za ich realizację studio MDFilm,
  • Autorem koncepcji kreatywnej jest Piotr Dembiński z agencji Bullseye Consulting.

    Partnerami kampanii są jedni z największych dostawców części dla branży automotive:

  • Brembo,
  • MANN-FILTER,
  • OSRAM oraz Zimmermann.

Materiały z serii „Łowcy usterek” dostępne są m.in. na kanale YouTube ProfiAuto :  Sprawdź tutaj

Galeria

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Debiutuje nowa strona internetowa ProfiPower
25/Wrz

Debiutuje nowa strona internetowa ProfiPower

ProfiPower to – obok OYODO i JPN – jedna z marek własnych Moto-Profilu. Ponad 5300 mechaników i tysiące kierowców, którzy zaufali marce, od września br. może śledzić informacje na jej temat nie tylko na Facebooku, ale także na stronie www.profipower.eu.
Niezależny aftermarket motoryzacyjny chce się rozwijać
14/Wrz

Niezależny aftermarket motoryzacyjny chce się rozwijać

Ośmiu na dziesięciu mechaników nie żałuje decyzji o założeniu serwisu motoryzacyjnego i jeszcze raz wybraliby tę formę działalności, rozpoczynając nowy biznes – wynika z badania przeprowadzonego w warsztatach ProfiAuto Serwis. Dobre nastroje w branży potwierdza też wzrost liczby nowych partnerów należącej do grupy Moto-Profil sieci: do 240 zrzeszonych firm dołączyło w ostatnich miesiącach aż sześć nowych hurtowni i sklepów motoryzacyjnych.
Świętujemy 30-lecie Moto-Profilu: dni otwarte i piknik
2/Cze

Świętujemy 30-lecie Moto-Profilu: dni otwarte i piknik

Z okazji 30-lecia firmy, 27 maja br. odbył się pierwszy Piknik Rodzinny Moto-Profilu. Na katowickim lotnisku Muchowiec bawiło się 1800 pracowników wraz z bliskimi. Impreza obfitowała w dziesiątki atrakcji, gdzie każdy mógł znaleźć coś dla siebie – i najmłodsi, i dorośli. Wśród nich były między innymi symulatory jazdy, konkursy, warsztaty artystyczne, dmuchańce oraz różnego rodzaju gry sprawnościowe i sportowe. Podobne wydarzenia odbyły się także w centrach logistycznych Moto-Profilu w Jawczycach pod Warszawą oraz w Świebodzinie. Na jednym z nich doszło nawet do… oświadczyn!
Znaczący awans Moto-Profilu na liście 500 największych firm
23/Maj

Znaczący awans Moto-Profilu na liście 500 największych firm

W 2023 roku Moto-Profil znalazł się na 189. pozycji na liście 500 największych polskich przedsiębiorstw, tworzonej przez dziennik „Rzeczpospolita”. To największy awans naszej firmy w historii jej obecności w tym prestiżowym rankingu. W 2022 i 2021 roku Moto-Profil znajdował się w czwartej setce tego corocznego zestawienia „Rzeczpospolitej”.
Moto-Profil o przyszłości branży na TEMOT International Summit 2023
19/Maj

Moto-Profil o przyszłości branży na TEMOT International Summit 2023

W dniach 9-11 maja br. eksperci Moto-Profil brali udział w TEMOT International Summit 2023 – najważniejszym corocznym spotkaniu przedstawicieli branży automotive aftermarket, w którym uczestniczyło ponad 400 gości z całego świata. TEMOT International to obecnie największa globalna organizacja zrzeszająca dystrybutorów i producentów części motoryzacyjnych. Nasza firma jest jej jedynym (pod kątem dystrybucji części i akcesoriów samochodowych) polskim członkiem już od ponad 20 lat, a w jej radzie nadzorczej zasiada obecnie prezes Moto-Profilu – Michał Tochowicz, który stoi także na czele grupy roboczej Task Force Data Management.
Diamenty Forbesa dla Moto-Profilu już po raz 10.
16/Maj

Diamenty Forbesa dla Moto-Profilu już po raz 10.

Moto-Profil został po raz kolejny wyróżniony prestiżowym Diamentem Forbesa. To już 10. nagroda dla naszej firmy, przyznana przez polską edycję tego międzynarodowego magazynu, specjalizującego się w publikowaniu list najlepszych i najbardziej wpływowych firm w Polsce i na świecie. W tegorocznej, 15. edycji Moto-Profil został wyróżniony jako jedno z najdynamiczniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw w województwie śląskim, które osiągnęły najwyższy średni roczny wzrost wartości.
Wywiad z prezesem Moto-Profilu
27/Mar

Wywiad z prezesem Moto-Profilu

Zapraszamy do lektury najnowszego wywiadu z Michałem Tochowiczem dla branżowego portalu Motofaktor. W rozmowie wracamy do początków firmy, przybliżamy część historii oraz prezentujemy plany rozwojowe.
Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia
1/Mar

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia

Jeden z największych dystrybutorów części oraz akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce Moto-Profil - wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię specjalnych wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją - "Zapewniamy mobilność - dziś i jutro".