Moto-Profil obchodzi 25-lecie: Konferencja Partnerów Handlowych

Jedyny w swoim rodzaju wieczór, nowoczesna lokalizacja i mnóstwo atrakcji przygotowanych z myślą o tym szczególnym spotkaniu. Konferencja Partnerów Handlowych i 25-lecie Moto-Profilu odbędą się w wyjątkowej oprawie. Już 22 września ponad 1000 gości będzie celebrować jubileusz firmy.

Tegoroczna konferencja to jednocześnie czas świętowania 25-lecia spółki. Wśród zaproszonych gości znajdą się przede wszystkim najlepsi partnerzy handlowi Moto-Profilu z kraju i zagranicy oraz pracownicy, którzy od lat dbają o sukcesywny rozwój przedsiębiorstwa. Wydarzenie będą również wspierać czołowi producenci i dostawcy współpracujący z firmą.

W tym roku Moto-Profil zaprosi partnerów „do siebie” – na Śląsk – gdzie 25 lat temu rozpoczęła się historia firmy. Będzie to okazja do odwiedzenia Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach. Nowoczesny obiekt, który co roku staje się stolicą motoryzacji podczas targów ProfiAuto Show czy biznesu w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego, będzie można zobaczyć w nietypowej, dedykowanej firmie Moto-Profil odsłonie.

Wyjątkowy wieczór rozpocznie się galą „Filmowe hity 25-lecia na 25-lecie Moto-Profil”. Wachlarz swoich możliwości zaprezentuje Orkiestra Symfoniczna pod batutą Tomasza Szymusia, a razem z nią zaśpiewają zwycięzcy i finaliści programu The Voice of Poland. Wśród atrakcji zaplanowano także występ kabaretu Hrabi oraz międzypokoleniowy koncert: Bracia i Krzysztof Cugowski z zespołem. Na zakończenie w muzyczną podróż 25-lecia zabierze gości Hirek Wrona. Całość wydarzenia poprowadzi Maciej Orłoś.

– Partnerstwo i lojalność to fundamenty, na których Moto-Profil opiera swoją działalność niezmiennie od 25 lat. Tegoroczna konferencja ma więc dla nas szczególne znaczenie – do tej pory są z nami partnerzy handlowi i pracownicy, z którymi te wartości tworzyliśmy. Podczas wrześniowego spotkania zaprezentujemy kierunek rozwoju firmy na kolejne lata, ale przede wszystkim w towarzystwie przyjaciół spędzimy wieczór pełen niezapomnianych wrażeń i jedynych w swoim rodzaju atrakcji – podkreśla Piotr Tochowicz, prezes zarządu Moto-Profil.

Wrześniowa konferencja to nie jedyna okazja do świętowania jubileuszu Moto-Profilu. Z myślą o swoich partnerach biznesowych firma wraz z wybranymi dostawcami przygotowała także m.in. promocję sprzedażową „25+1 samochodów na 25-lecie”, w której łączna wartość nagród to niemal 1,3 miliona złotych. Można w niej brać udział do 30 września.

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Samochody z kratką dobre nie tylko dla firm. Mechanicy wprost: to proste, solidne modele
19/Wrz

Samochody z kratką dobre nie tylko dla firm. Mechanicy wprost: to proste, solidne modele

Samochody z kratką są jednoznacznie kojarzone z dużymi flotami. Obecnie coraz rzadsze, jednak rynek używanych jest wciąż bogaty w takie pojazdy. Mają ogromną zaletę dla przedsiębiorców, ale czy jest sens kupowania takiego samochodu prywatnie? Mechanicy nie mają wątpliwości.
Moto-Forum 2024, czyli wielkie spotkanie ekspertów branży aftermarket
29/Lip

Moto-Forum 2024, czyli wielkie spotkanie ekspertów branży aftermarket

Nowa nazwa i formuła. Niezmienne pozostaną integracja grupy oraz wymiana doświadczeń biznesowych. W tym roku spotkanie sieci ProfiAuto i ProfiAuto Serwis odbędzie się w ramach wspólnego wydarzenia - Moto-Forum 2024. Weźmie w nim udział ponad 400 przedstawicieli warsztatów samochodowych i blisko 260 hurtowni motoryzacyjnych.
Mechanicy o autach poleasingowych i poflotowych. Czy warto je kupować?
22/Lip

Mechanicy o autach poleasingowych i poflotowych. Czy warto je kupować?

Skrajnie zaniedbane, a może wprost przeciwnie? Często mówi się, że o auta służbowe nikt nie dba. W pierwszej kolejności należy jednak wyraźnie oddzielić auto poleasingowe pochodzące z floty pojazdów i takie, którym jeździł przedsiębiorca, nierzadko prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. O tym, czy warto kupować poleasingowe i poflotowe auta używane oraz co sprawdzić przed zakupem, mówią eksperci z sieci warsztatów ProfiAuto Serwis i firmy MOTO Flota.
Moto-Profil w pierwszej setce listy największych polskich firm magazynu „Wprost”
28/Maj

Moto-Profil w pierwszej setce listy największych polskich firm magazynu „Wprost”

Moto-Profil znalazł się w pierwszej setce tegorocznej edycji listy 200 największych polskich firm magazynu „Wprost”. W porównaniu do edycji z 2023 roku, spółka awansowała o kilka miejsc, będąc jedną z największych krajowych firm z branży dystrybutorów części motoryzacyjnych w tym zestawieniu.
Moto-Profil „Partnerem Roku” stowarzyszenia TEMOT International
21/Maj

Moto-Profil „Partnerem Roku” stowarzyszenia TEMOT International

Firma Moto-Profil otrzymała tytuł „Shareholder of the Year” TEMOT International – jednego z największych międzynarodowych stowarzyszeń zrzeszających globalnych dystrybutorów części motoryzacyjnych. Statuetki przyznano na corocznym spotkaniu członków organizacji, tym razem odbywającym się w Warszawie. Moto-Profil był w gronie jedynie 10 spośród wszystkich 115 firm członkowskich, którym przyznano nagrody na tegorocznej edycji konferencji.
ProfiAuto Wirtualny Warsztat w prestiżowym raporcie o Metavers fundacji Res Publica i firmy Meta
16/Kwi

ProfiAuto Wirtualny Warsztat w prestiżowym raporcie o Metavers fundacji Res Publica i firmy Meta

Projekt ProfiAuto Wirtualny Warsztat, który z pomocą wirtualnej rzeczywistości uczy młodych mechaników zawodu, stał się częścią raportu „New Digital Frontier” fundacji Res Publica. Wydawnictwo zostało przygotowane m.in. z twórcami Facebooka oraz Instagrama – firmą Meta i wskazuje jak koncept metaverse może mieć zastosowanie w codziennym życiu obywateli Europy Środkowo-Wschodniej. ProfiAuto Wirtualny Warsztat znalazł się w tej publikacji m.in. wśród innych innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących wirtualną rzeczywistość z Litwy, Polski oraz Słowacji.
Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki
15/Kwi

Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki

38. To nowa i szczególna liczba w ProfiAuto. Dokładnie tylu liczy grupa Ambasadorów ProfiAuto, która działa w ramach sieci od 1 kwietnia. Największa w Polsce sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych stawia na nową strategię, spójność i jednolitą komunikację.
Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce
5/Kwi

Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce

Jak wskazują analizy ekspertów motoryzacyjnych, w najbliższych latach park samochodów ma ulegać sukcesywnemu starzeniu się, co paradoksalnie ma związek z postępującą elektryfikacją pojazdów. Dzięki temu wartość globalnego IAM (rynku dystrybutorów, sklepów oraz hurtowni motoryzacyjnych) ma zwiększyć się o niemal 18 miliardów USD do końca dekady. Jak przekonują eksperci firmy Moto-Profil, szczególnie w Polsce branża ta będzie rosła w szybkim tempie, gdyż kierowców i większości firm nie będzie stać na przesiadanie się do coraz droższych, zelektryfikowanych modeli samochodów. Na przykładzie rozwoju należącej do nich sieci ProfiAuto wskazują też, jak z powodzeniem inwestować dziś w branży IAM.