Moto-Profil świętuje 25-lecie. Z tej okazji do najlepszych klientów trafią samochody o łącznej wartości niemal 1,3 mln zł

Rok 2018 jest dla Moto-Profilu jubileuszowy. Drugi co do wielkości dystrybutor części motoryzacyjnych w Polsce oraz jeden z największych w Europie obchodzi 25-lecie istnienia. – To okazja do podsumowań, wytyczania śmiałych dróg rozwoju oraz świętowania w gronie partnerów – podkreślają przedstawiciele spółki.

2018-03-26-MP25.jpg

Moto-Profil świętuje w 2018 roku podwójnie. To nie tylko ćwierćwiecze działalności, ale także piętnasta edycja targów ProfiAuto Show. Z okazji 25-lecia firma zaplanowała szereg promocji oraz działań skierowanych przede wszystkim do partnerów biznesowych. Jednym ze sposobów ich gratyfikacji będzie promocja sprzedażowa „25+1 samochodów na 25-lecie”, w ramach której do 26 klientów trafią samochody Opel Corsa VAN. Jej start zaplanowano na początek kwietnia. Łączna wartość samochodów będących nagrodami w promocji to niemal 1,3 miliona złotych.

– Organizując promocję chcieliśmy podkreślić, że nie tylko celebrujemy ćwierćwiecze, ale także patrzymy już w przyszłość, której nieodłączną częścią są nasi partnerzy i ich klienci. To właśnie oni, lokalne hurtownie, sklepy oraz serwisy samochodowe, są beneficjentami podjętych przez Moto-Profil inicjatyw i to oni napędzają nas do ciągłego rozwoju – mówi Piotr Tochowicz, prezes firmy Moto-Profil.

Firma i jej partnerzy biznesowi odnotowali w 2017 roku jeden z najlepszych okresów w ramach dotychczasowej współpracy. Świadczy o tym m.in. 25-procentowy wartościowy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2016, aktywność partnerów w Polsce i za granicą, konieczność rozbudowy magazynu firmy o niemal 30% (teraz zajmuje on 45 tys. m2, a wartość zgromadzonych w nim części i akcesoriów samochodowych przekracza 60 milionów euro) oraz liczne nagrody i wyróżnienia.

W planach na jubileuszowy rok Moto-Profil ma kontynuację sprawdzonych inicjatyw i podjęcie szeregu nowatorskich działań. Już na początku roku firma rozszerzyła swój asortyment o ofertę opon. W kolejnych miesiącach zamierza m.in. koncentrować się na rozwoju projektu ProfiAuto. Jednym z ważniejszych wydarzeń będzie także 15. edycja targów ProfiAuto Show, organizowanych tym razem pod hasłem "Nowa era motoryzacji". To hasło przyświeca także innym działaniom, w które angażuje się marka. Należy do nich m.in. dalsza rozbudowa sieci ProfiAuto Serwis - projektu, w ramach którego od 2016 roku ponad 1400 serwisów samochodowych w Polsce oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji przyjęło pomarańczowe barwy. W ramach ProfiAuto Serwis zaplanowano też wdrażanie innowacyjnej aplikacji dla kierowców automatyzującej proces obsługi w serwisach ProfiAuto, a także wsparcie warsztatów m.in. w zakresie obsługi samochodów hybrydowych poprzez organizację dedykowanych szkoleń.

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki
15/Kwi

Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki

38. To nowa i szczególna liczba w ProfiAuto. Dokładnie tylu liczy grupa Ambasadorów ProfiAuto, która działa w ramach sieci od 1 kwietnia. Największa w Polsce sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych stawia na nową strategię, spójność i jednolitą komunikację.
Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce
5/Kwi

Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce

Jak wskazują analizy ekspertów motoryzacyjnych, w najbliższych latach park samochodów ma ulegać sukcesywnemu starzeniu się, co paradoksalnie ma związek z postępującą elektryfikacją pojazdów. Dzięki temu wartość globalnego IAM (rynku dystrybutorów, sklepów oraz hurtowni motoryzacyjnych) ma zwiększyć się o niemal 18 miliardów USD do końca dekady. Jak przekonują eksperci firmy Moto-Profil, szczególnie w Polsce branża ta będzie rosła w szybkim tempie, gdyż kierowców i większości firm nie będzie stać na przesiadanie się do coraz droższych, zelektryfikowanych modeli samochodów. Na przykładzie rozwoju należącej do nich sieci ProfiAuto wskazują też, jak z powodzeniem inwestować dziś w branży IAM.
Moto-Profil z prestiżową nagrodą magazynu Forbes
3/Kwi

Moto-Profil z prestiżową nagrodą magazynu Forbes

Moto-Profil otrzymał nagrodę „Diament Forbesa 2024”, przyznawaną najbardziej dynamicznie rozwijającym się firmom w Polsce. To już jedenaste z rzędu wyróżnienie tego prestiżowego miesięcznika finansowego dla chorzowskiej firmy.
Nowa benzyna E10 – mechanicy wyjaśniają, czy rzeczywiście jest czego się obawiać
27/Lut

Nowa benzyna E10 – mechanicy wyjaśniają, czy rzeczywiście jest czego się obawiać

Na przełomie 2023 i 2024 roku benzyna E10 była tematem numer jeden w mediach motoryzacyjnych oraz wśród osób wiedzących nieco więcej o samochodach. Jedni byli pełni obaw, że nowe paliwo zniszczy im samochód, inni twierdzili, że dodatek bioetanolu nie ma żadnego znaczenia. Którzy z nich mają rację, wyjaśniają eksperci z należącej do firmy Moto-Profil sieci ProfiAuto.
Na Śląsku powstała akademia, która ma pomóc uchronić branżę motoryzacyjną przed brakiem mechaników
11/Gru

Na Śląsku powstała akademia, która ma pomóc uchronić branżę motoryzacyjną przed brakiem mechaników

Jak alarmują branżowi eksperci, mimo iż park pojazdów w Polsce jest coraz starszy, już w najbliższych latach może zabraknąć wykwalifikowanych mechaników do napraw naszych samochodów. By temu zapobiec Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna wraz z partnerami biznesowymi, w tym firmą Moto-Profil - właścicielem największej sieci warsztatów w Polsce (ProfiAuto Serwis) oraz we współpracy z uczelniami wyższymi: Politechniką Śląską i Akademią WSB w Dąbrowie Górniczej a także ośmioma szkołami kształcącymi mechaników pojazdów samochodowych powołały "Automotive StrefAcademy KSSE".
ProfiAuto chce zaoszczędzić mechanikom czas zamawiania części - debiut nowego katalogu online
8/Gru

ProfiAuto chce zaoszczędzić mechanikom czas zamawiania części - debiut nowego katalogu online

Sieć ProfiAuto – twórca pierwszego katalogu online w polskiej branży aftermarket – uruchomiła 20 listopada br. nową wersję swojego flagowego narzędzia do zamawiania części i akcesoriów motoryzacyjnych w sieci. Nowy katalog ProfiAuto ma w niektórych przypadkach skrócić czas zamawiania produktów nawet o 90 procent. Aktualna wersja ma też umożliwi dużo łatwiejsze i bardziej intuicyjne wyszukiwanie oraz grupowanie wyników zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych.
30 lat w branży: IX Konferencja ProfiAuto i Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil
11/Paź

30 lat w branży: IX Konferencja ProfiAuto i Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil

W dniach 6-7 października br. odbyło się coroczne spotkanie partnerów sieci ProfiAuto, tym razem połączone z jubileuszem 30-lecia jej właściciela – firmy Moto-Profil. W wydarzeniu wzięło udział ponad 450 gości – partnerów sieci, kontrahentów oraz dostawców z całej Europy. Choć event miał charakter jubileuszowy, skupiono się przede wszystkim na przyszłości branży, Moto-Profilu i ProfiAuto, w tym: nadchodzącym debiucie nowego katalogu online, rozszerzaniu sieci o kolejne punkty oraz rozwoju marek własnych: ProfiPower, OYODO i JPN.
Debiutuje nowa strona internetowa ProfiPower
25/Wrz

Debiutuje nowa strona internetowa ProfiPower

ProfiPower to – obok OYODO i JPN – jedna z marek własnych Moto-Profilu. Ponad 5300 mechaników i tysiące kierowców, którzy zaufali marce, od września br. może śledzić informacje na jej temat nie tylko na Facebooku, ale także na stronie www.profipower.eu.