Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia

Jeden z największych dystrybutorów części oraz akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce Moto-Profil - wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię specjalnych wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją - "Zapewniamy mobilność - dziś i jutro".

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia

Na 2023 rok Moto-Profil przygotowuje wiele nowości, które pomogą klientom firmy szybciej rozwijać biznes w Polsce i Europie. Będą to m.in.: nowy katalog części, rozwój oprogramowania do zarządzania punktami motoryzacyjnymi czy poszerzenie oferty handlowej o kolejne produkty, w tym asortyment marek własnych: ProfiPower, Oyodo i JPN. Równolegle, na 30-lecie firma zaplanowała serię wydarzeń specjalnych, skierowanych zarówno do klientów, jak i pracowników Moto-Profilu. Będą to m.in.:

  • konkurs jubileuszowy dla partnerów biznesowych, z rekordową w historii Moto-Profilu liczbą nagród, który ruszy już w kwietniu, jubileuszowa edycja konferencji dla klientów z Polski i Europy, planowana na czwarty kwartał 2023 r.,
  • seria pikników dla pracowników Moto-Profil we wszystkich lokalizacjach firmy w Polsce, połączona z konkursami oraz licznymi atrakcjami.

W ramach 30-lecia Moto-Profil wprowadził także zmiany, które dotyczą strategii firmy w innych aspektach, niż stricte biznesowe. To m.in. nowa strona www.moto-profil.pl, która odznacza się większą funkcjonalnością, przyjaznym użytkownikom interface’em i treściami sprofilowanymi m.in. pod kątem zagranicznej ekspansji. Kolejną nowością jest odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej, który zmienia się po raz pierwszy od początku działalności dystrybutora. Dotyczy to m.in. nowego logo Moto-Profil, które wciąż nawiązuje do tradycji firmy, lecz łączy je z nowoczesnym designem. Podstawowym elementem jest litera "M", będąca symbolem Moto-Profilu od 1993 roku, podzielona na trzy części; w środku zawiera element nawiązujący do rozwoju, drogi i wskazówki obrotomierza. Tym samym nawiązuje do ambicji firmy w zakresie zwiększenia jej obecności w całej Europie, w myśl zaprezentowanej w ubiegłym roku wizji: "Zapewniamy mobilność - dziś i jutro".

30 lat Moto-Profilu to tak naprawdę odzwierciedlenie rozwoju wolnego rynku motoryzacyjnego w Polsce od początku lat 90. XX wieku. Nasza firma - jak i cała branża - bardzo się zmieniała w ostatnich trzech dekadach i rosła w wyjątkowym tempie. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że ostatnie 2-3 lata to dla nas czas wyjątkowej ewolucji w podejściu do procesów biznesowych, operacyjnych oraz nowych technologii. Jedno jest jednak od zawsze niezmienne: nasza filozofia działania, oparta na dobrych i transparentnych relacjach. Rozwój Moto-Profilu byłby jednak niemożliwy bez naszego fantastycznego zespołu oraz partnerów biznesowych. Chcemy im serdecznie podziękować za wspólne 30 lat, stąd planowane przez nas obchody na skalę, jakiej jeszcze w historii firmy nie było - mówi Michał Tochowicz, prezes Moto-Profilu.

Zobacz, jak zmieniło się logo

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Znaczący awans Moto-Profilu na liście 500 największych firm
23/Maj

Znaczący awans Moto-Profilu na liście 500 największych firm

W 2023 roku Moto-Profil znalazł się na 189. pozycji na liście 500 największych polskich przedsiębiorstw, tworzonej przez dziennik „Rzeczpospolita”. To największy awans naszej firmy w historii jej obecności w tym prestiżowym rankingu. W 2022 i 2021 roku Moto-Profil znajdował się w czwartej setce tego corocznego zestawienia „Rzeczpospolitej”.
Moto-Profil o przyszłości branży na TEMOT International Summit 2023
19/Maj

Moto-Profil o przyszłości branży na TEMOT International Summit 2023

W dniach 9-11 maja br. eksperci Moto-Profil brali udział w TEMOT International Summit 2023 – najważniejszym corocznym spotkaniu przedstawicieli branży automotive aftermarket, w którym uczestniczyło ponad 400 gości z całego świata. TEMOT International to obecnie największa globalna organizacja zrzeszająca dystrybutorów i producentów części motoryzacyjnych. Nasza firma jest jej jedynym (pod kątem dystrybucji części i akcesoriów samochodowych) polskim członkiem już od ponad 20 lat, a w jej radzie nadzorczej zasiada obecnie prezes Moto-Profilu – Michał Tochowicz, który stoi także na czele grupy roboczej Task Force Data Management.
Diamenty Forbesa dla Moto-Profilu już po raz 10.
16/Maj

Diamenty Forbesa dla Moto-Profilu już po raz 10.

Moto-Profil został po raz kolejny wyróżniony prestiżowym Diamentem Forbesa. To już 10. nagroda dla naszej firmy, przyznana przez polską edycję tego międzynarodowego magazynu, specjalizującego się w publikowaniu list najlepszych i najbardziej wpływowych firm w Polsce i na świecie. W tegorocznej, 15. edycji Moto-Profil został wyróżniony jako jedno z najdynamiczniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw w województwie śląskim, które osiągnęły najwyższy średni roczny wzrost wartości.
Wywiad z prezesem Moto-Profilu
27/Mar

Wywiad z prezesem Moto-Profilu

Zapraszamy do lektury najnowszego wywiadu z Michałem Tochowiczem dla branżowego portalu Motofaktor. W rozmowie wracamy do początków firmy, przybliżamy część historii oraz prezentujemy plany rozwojowe.
Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży
18/Sty

Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży

„Moto-Profil, jak i cała branża aftermarketowa, jest w dobrej kondycji, jednak musimy wychodzić poza utarte schematy” – mówi Michał Tochowicz, podsumowując rok 2022 w firmie Moto-Profil i sieci ProfiAuto. Przedstawiciele jednego z największych w Polsce dystrybutorów części motoryzacyjnych, wchodzącego właśnie w czwartą dekadę działalności, podali także swoje prognozy na nadchodzące 12 miesięcy.
Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą
5/Paź

Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą

Pod koniec września br. przedstawiciele Moto-Profil wzięli udział w konferencji Credit Risk 2022, organizowanej przez Polski Instytut Credit Management (PICM). Wydarzenie co roku skupia specjalistów zajmujących się zagadnieniami ryzyka kredytowego, w tym zarządzania należnościami, kredytowania i windykacji.
Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil
30/Wrz

Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil

W dniach 24-25 września br. odbyła się VIII Konferencja ProfiAuto. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, właściciel marki – firma Moto-Profil – powrócił do cyklicznych spotkań z członkami sieci, przedstawiając m.in. nową wizję rozwoju oraz odpowiedzi na wyzwania przyszłości w branży aftermarket. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Mario Herger, ekspert ds. nowych technologii z Doliny Krzemowej i doradca wielu globalnych firm z branży automotive.
Wraca internetowy hit: Łowcy usterek
14/Cze

Wraca internetowy hit: Łowcy usterek

Marka ProfiAuto – największa w Polsce sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych – rusza z drugą edycją kampanii „Łowcy usterek”, tworzoną z kabaretem Łowcy.B. Pierwszą odsłonę spotów, które w krzywym zwierciadle ukazują nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych, obejrzało ponad 6 milionów internautów. Emisja drugiego sezonu rozpoczęła się 14 czerwca br. w kanałach społecznościowych marki.