ProfiAuto sponsorem tytularnym RSMP

Do rajdowej rodziny dołączył nowy sponsor tytularny - marka ProfiAuto, a cykl w sezonie 2021 będzie oficjalnie nosił nazwę ProfiAuto Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, w skrócie ProfiAuto RSMP.

 - Cieszymy się bardzo na tę współpracę i związaną z nią prawdziwie rajdową energię. Wsparcie motorsportu jest spójne ze strategią naszej marki i stanowi logiczne dopełnienie działań promocyjnych ProfiAuto. Przyniesie też bez wątpienia dużo satysfakcji naszym partnerom. Za marką ProfiAuto stoją ludzie, którzy nie tylko pracują w branży motoryzacyjnej, ale są autentycznymi fanami motoryzacji, także „po godzinach”. Sportowa rywalizacja, dynamizm, optymizm to elementy związane z RSMP, z którymi mocno się utożsamiamy – mówi Łukasz Kopiec, członek zarządu firmy Moto-Profil, dyrektor marketingu ProfiAuto.

 PZM zawarł także umowę z nowym promotorem, którym została firma IQ Marketing Poland, reprezentowana przez znanego z rajdowych tras Łukasza Lewandowskiego. Zadaniem promotora na najbliższy rok będzie rozwinięcie promocji cyklu poprzez pozyskanie nowych partnerów oraz działania skoncentrowane w Internecie i social mediach.

 - Od wielu lat jestem czynnym zawodnikiem, a przy okazji spędziłem ponad dwie dekady zajmując się zawodowo marketingiem. Zdaję sobie sprawę, że podejmuję się trudnego zadania, ponieważ rajdy samochodowe nie są obecnie najpopularniejszą dyscypliną sportu. To przekłada się z pewnością na trudności w pozyskaniu sponsorów, a jak wiemy jakość i zasięg działań promocyjnych w dużym stopniu zależy od możliwości finansowych. Na całe szczęście rajdy mają wielu wiernych kibiców, a przez ostatnie tygodnie przekonałem się, że w naszym środowisku jest nadal wielu pasjonatów, którzy chętnie wspierają wszelkie inicjatywy. Jestem więc optymistą i myślę, że konsekwencja w działaniu i polityka małych kroków sprawi, że stopniowo rajdy będą docierać do coraz większej grupy odbiorców. Cieszę się, że podjęliśmy współpracę z marką ProfiAuto, bo to ważny krok w promocji RSMP – podkreśla Łukasz Lewandowski.

 Sezon 2021 zapowiada się więc jeszcze bardziej emocjonująco niż krótki sezon 2020. Na trasach powinniśmy zobaczyć mocną stawkę samochodów w topowej kategorii Rally 2 (dawne R5). Swoje starty zapowiedzieli już m.in. Grzegorz Grzyb, Łukasz Kotarba, Marek Nowak, Adrian Chwietczuk oraz powracający po przerwie Zbyszek Gabryś. Liczymy również na obecność załogi Orlen Team, czyli Kacpra Wróblewskiego z Kubą Wróblem, a także na Tomka Kasperczyka, Sylwestra Płachytkę, Jarka Kołtuna, Daniela Chwista i Maćka Lubiaka.

Wiemy już, że na trasach ProfiAuto RSMP zobaczymy także zupełnie nowe samochody kategorii Rally 3 i Rally 4. Dla Fiesty Rally 3 będzie to pierwszy sezon rajdowy, ponieważ samochód zaledwie kilka tygodni temu zadebiutował na rajdzie w Finlandii. Niewykluczone, że za kierownicą jednego z nich zobaczymy ubiegłorocznego Mistrza Polski w kategorii aut z napędem na jedną oś – Radka Typę, który, jak sam zdradził, jest bardzo blisko ogłoszenia swoich startów w wyższej klasie niż w ubiegłym sezonie, podobnie zresztą, jak Łukasz Byśkiniewicz, który w wywiadzie dla RSMP TV zasugerował, że także rozważa tę kategorię.

Polska „ośka” również zapowiada się emocjonująco. Samochody Rally 4 testowali m.in. Szymon Cieślak, Kamil Bolek, Jakub Brzeziński, Grzegorz Bonder, Jacek Polok, Balbina Gryczyńska i Michał Tochowicz.

W nadchodzącym sezonie zawodnicy będą rywalizowali o mistrzowskie laury zarówno na kultowych odcinkach asfaltowych, jak i widowiskowych szutrach. Dwie spośród Siedmiu zaplanowanych rund odbędą się za granicą, na Litwie i Słowacji, a Rajd Polski będzie jednocześnie rundą Mistrzostw Europy. Sezon rozpocznie Rajd Świdnicki Krause już w weekend 24-25 kwietnia. Podczas tego rajdu swoją premierę będzie miał Puchar Debiutanta, nowy format stworzony z myślą o kierowcach, którzy do tej pory mieli doświadczenie w rajdach niższej rangi.

Organizatorzy zdają sobie sprawę, że obecna sytuacja pandemiczna jest trudna i może pokrzyżować plany, a przede wszystkim może zmusić do organizacji imprez bez udziału kibiców. Między innymi z tego powodu już od pierwszej rundy kibice będą mogli posłuchać Radia Rajdowego, które na żywo skomentuje wszystko to, co dzieje się na rajdzie.

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Samochody z kratką dobre nie tylko dla firm. Mechanicy wprost: to proste, solidne modele
19/Wrz

Samochody z kratką dobre nie tylko dla firm. Mechanicy wprost: to proste, solidne modele

Samochody z kratką są jednoznacznie kojarzone z dużymi flotami. Obecnie coraz rzadsze, jednak rynek używanych jest wciąż bogaty w takie pojazdy. Mają ogromną zaletę dla przedsiębiorców, ale czy jest sens kupowania takiego samochodu prywatnie? Mechanicy nie mają wątpliwości.
Moto-Forum 2024, czyli wielkie spotkanie ekspertów branży aftermarket
29/Lip

Moto-Forum 2024, czyli wielkie spotkanie ekspertów branży aftermarket

Nowa nazwa i formuła. Niezmienne pozostaną integracja grupy oraz wymiana doświadczeń biznesowych. W tym roku spotkanie sieci ProfiAuto i ProfiAuto Serwis odbędzie się w ramach wspólnego wydarzenia - Moto-Forum 2024. Weźmie w nim udział ponad 400 przedstawicieli warsztatów samochodowych i blisko 260 hurtowni motoryzacyjnych.
Mechanicy o autach poleasingowych i poflotowych. Czy warto je kupować?
22/Lip

Mechanicy o autach poleasingowych i poflotowych. Czy warto je kupować?

Skrajnie zaniedbane, a może wprost przeciwnie? Często mówi się, że o auta służbowe nikt nie dba. W pierwszej kolejności należy jednak wyraźnie oddzielić auto poleasingowe pochodzące z floty pojazdów i takie, którym jeździł przedsiębiorca, nierzadko prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. O tym, czy warto kupować poleasingowe i poflotowe auta używane oraz co sprawdzić przed zakupem, mówią eksperci z sieci warsztatów ProfiAuto Serwis i firmy MOTO Flota.
Moto-Profil w pierwszej setce listy największych polskich firm magazynu „Wprost”
28/Maj

Moto-Profil w pierwszej setce listy największych polskich firm magazynu „Wprost”

Moto-Profil znalazł się w pierwszej setce tegorocznej edycji listy 200 największych polskich firm magazynu „Wprost”. W porównaniu do edycji z 2023 roku, spółka awansowała o kilka miejsc, będąc jedną z największych krajowych firm z branży dystrybutorów części motoryzacyjnych w tym zestawieniu.
Moto-Profil „Partnerem Roku” stowarzyszenia TEMOT International
21/Maj

Moto-Profil „Partnerem Roku” stowarzyszenia TEMOT International

Firma Moto-Profil otrzymała tytuł „Shareholder of the Year” TEMOT International – jednego z największych międzynarodowych stowarzyszeń zrzeszających globalnych dystrybutorów części motoryzacyjnych. Statuetki przyznano na corocznym spotkaniu członków organizacji, tym razem odbywającym się w Warszawie. Moto-Profil był w gronie jedynie 10 spośród wszystkich 115 firm członkowskich, którym przyznano nagrody na tegorocznej edycji konferencji.
ProfiAuto Wirtualny Warsztat w prestiżowym raporcie o Metavers fundacji Res Publica i firmy Meta
16/Kwi

ProfiAuto Wirtualny Warsztat w prestiżowym raporcie o Metavers fundacji Res Publica i firmy Meta

Projekt ProfiAuto Wirtualny Warsztat, który z pomocą wirtualnej rzeczywistości uczy młodych mechaników zawodu, stał się częścią raportu „New Digital Frontier” fundacji Res Publica. Wydawnictwo zostało przygotowane m.in. z twórcami Facebooka oraz Instagrama – firmą Meta i wskazuje jak koncept metaverse może mieć zastosowanie w codziennym życiu obywateli Europy Środkowo-Wschodniej. ProfiAuto Wirtualny Warsztat znalazł się w tej publikacji m.in. wśród innych innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących wirtualną rzeczywistość z Litwy, Polski oraz Słowacji.
Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki
15/Kwi

Nowe rozdanie w ProfiAuto. Poznajcie Ambasadorów marki

38. To nowa i szczególna liczba w ProfiAuto. Dokładnie tylu liczy grupa Ambasadorów ProfiAuto, która działa w ramach sieci od 1 kwietnia. Największa w Polsce sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych stawia na nową strategię, spójność i jednolitą komunikację.
Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce
5/Kwi

Branża aftermarketu motoryzacyjnego będzie rosła szczególnie w Polsce

Jak wskazują analizy ekspertów motoryzacyjnych, w najbliższych latach park samochodów ma ulegać sukcesywnemu starzeniu się, co paradoksalnie ma związek z postępującą elektryfikacją pojazdów. Dzięki temu wartość globalnego IAM (rynku dystrybutorów, sklepów oraz hurtowni motoryzacyjnych) ma zwiększyć się o niemal 18 miliardów USD do końca dekady. Jak przekonują eksperci firmy Moto-Profil, szczególnie w Polsce branża ta będzie rosła w szybkim tempie, gdyż kierowców i większości firm nie będzie stać na przesiadanie się do coraz droższych, zelektryfikowanych modeli samochodów. Na przykładzie rozwoju należącej do nich sieci ProfiAuto wskazują też, jak z powodzeniem inwestować dziś w branży IAM.