Targowy rekord: ProfiAuto Show 2018 za nami

Aż 150 wystawców, dwadzieścia tysięcy metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej i 40 tysięcy gości, z których niemal 1/4 to mechanicy – jubileuszowa, 15. edycja największych targów motoryzacyjnych na Śląsku była rekordowa pod wieloma względami. Podczas ProfiAuto Show 2018 można było przede wszystkim poczuć przyspieszenie, z jakim rozwija się branża motoryzacyjna.

Prelekcje i spotkania (m.in. z Krzysztofem Hołowczycem, Adamem Małyszem i Maciejem Wisławskim), prezentacje najnowszych rozwiązań ( m.in. hybrydy czy fotowoltaika), premiery targowe (m.in. Lexus ES oraz Yamaha Niken) i inne atrakcje prezentujące „Nową erę motoryzacji” wypełniły program ProfiAuto Show 2018. Wydarzenie tłumnie odwiedzili najważniejsi przedstawiciele branży, fachowcy z całej Polski oraz fani motoryzacji.

Część branżowa targów obejmowała prezentacje i nowości technologiczne na stoiskach 150 wystawców – najważniejszych światowych koncernów motoryzacyjnych, producentów części motoryzacyjnych, akcesoriów i wyposażenia warsztatowego. Na stoiskach zaprezentowano przegląd nowinek produktowych i gorących, branżowych trendów m.in. rozwiązań elektrycznych czy fotowoltaicznych. Nowoczesne technologie zdominowały także część szkoleniową targów. Mechanicy wzięli udział w panelach dotyczących m.in. najnowocześniejszych rozwiązań w układach chłodzenia, skrzyniach biegów czy układach hamulcowych. Dla pracowników i właścicieli warsztatów należących do sieci ProfiAuto Serwis przygotowano wyjątkową prelekcję z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Macieja Wisławskiego. W specjalnej strefie mechanika wszyscy zainteresowani oglądali i testowali najnowsze rozwiązania dla warsztatów. Brali też udział w konkursach z cennymi nagrodami, dzięki którym mogli doposażyć swoje serwisy.

– „Nowa era motoryzacji” już trwa i niesie ze sobą mnóstwo emocji oraz ciekawostek. Podczas piętnastych targów ProfiAuto Show pokazaliśmy, co oznacza ona dla profesjonalistów, a co dla pasjonatów branży motoryzacyjnej.  Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej edycji i z wysokiej frekwencji. Zwiększyła się liczba wystawców, którzy w tegorocznych rozmowach podkreślali, że to dla nich najważniejsza impreza o takim profilu. Z pierwszych statystyk wynika również, że odwiedziła nas rekordowa liczba specjalistów: mechaników i właścicieli warsztatów, którzy są dla nas bardzo ważną grupą gości – podsumowuje Michał Tochowicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju ProfiAuto.

Targom towarzyszyła część rozrywkowa, na którą złożyły się przede wszystkim pokazy FMX z udziałem najlepszych europejskich zawodników, spektakularne ewolucje (m.in. symulator jazdy na jednym kole, akrobatyka 360 crossem w zamkniętej metalowej kuli czy jazda bokiem w 500-konnym BMW) oraz premiery i prezentacje supersamochodów. Swoją europejską premierę podczas ProfiAuto Show 2018 miał Lexus ES. Po raz pierwszy na południu Polski pojawiły się BMW HP4 Race i Yamaha Niken. Tłumy odwiedzających oglądały także najnowsze modele marek takich, jak m.in. Mercedes, Toyota, Ford, Tesla oraz Infiniti. Ogromnym zainteresowaniem gości cieszyły się również spotkania z największymi, motoryzacyjnymi gwiazdami. ProfiAuto Show 2018 było okazją do zobaczenia na żywo m.in. Macieja Wisławskiego, Krzysztofa Hołowczyca, Adama Małysza, Klaudii Podkalickiej, Kajetana Kajetanowicza oraz gwiazd TVN Turbo, a wśród nich m.in. Adama Klimka i Kuby Bielaka.

Targi odbyły się w Katowicach w pierwszy weekend wakacji (23-24 czerwca), a swoim zasięgiem objęły nowoczesne centrum wystawiennicze MCK i kultowy katowicki Spodek oraz tereny zewnętrzne między nimi.

Galeria

Zobacz inne aktualności

Ostatnie aktualności

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia
1/Mar

Moto-Profil z serią wyjątkowych wydarzeń na jubileusz 30-lecia

Jeden z największych dystrybutorów części oraz akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce Moto-Profil - wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię specjalnych wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją - "Zapewniamy mobilność - dziś i jutro".
Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży
18/Sty

Moto-Profil podsumowuje rok 2022 i prognozuje rozwój branży

„Moto-Profil, jak i cała branża aftermarketowa, jest w dobrej kondycji, jednak musimy wychodzić poza utarte schematy” – mówi Michał Tochowicz, podsumowując rok 2022 w firmie Moto-Profil i sieci ProfiAuto. Przedstawiciele jednego z największych w Polsce dystrybutorów części motoryzacyjnych, wchodzącego właśnie w czwartą dekadę działalności, podali także swoje prognozy na nadchodzące 12 miesięcy.
Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą
5/Paź

Dział finansów Moto-Profil z wyjątkową nagrodą

Pod koniec września br. przedstawiciele Moto-Profil wzięli udział w konferencji Credit Risk 2022, organizowanej przez Polski Instytut Credit Management (PICM). Wydarzenie co roku skupia specjalistów zajmujących się zagadnieniami ryzyka kredytowego, w tym zarządzania należnościami, kredytowania i windykacji.
Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil
30/Wrz

Konferencja Partnerów Firmy Moto-Profil

W dniach 24-25 września br. odbyła się VIII Konferencja ProfiAuto. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, właściciel marki – firma Moto-Profil – powrócił do cyklicznych spotkań z członkami sieci, przedstawiając m.in. nową wizję rozwoju oraz odpowiedzi na wyzwania przyszłości w branży aftermarket. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Mario Herger, ekspert ds. nowych technologii z Doliny Krzemowej i doradca wielu globalnych firm z branży automotive.
Wraca internetowy hit: Łowcy usterek
14/Cze

Wraca internetowy hit: Łowcy usterek

Marka ProfiAuto – największa w Polsce sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych – rusza z drugą edycją kampanii „Łowcy usterek”, tworzoną z kabaretem Łowcy.B. Pierwszą odsłonę spotów, które w krzywym zwierciadle ukazują nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych, obejrzało ponad 6 milionów internautów. Emisja drugiego sezonu rozpoczęła się 14 czerwca br. w kanałach społecznościowych marki.
Nauka i biznes pomogą w rozwoju szkolnictwa zawodowego i młodych mechaników
31/Maj

Nauka i biznes pomogą w rozwoju szkolnictwa zawodowego i młodych mechaników

W Katowicach podpisano porozumienie, które pozwoli na rozwój projektów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości do kształcenia uczniów techników i szkół branżowych. Sygnatariuszami porozumienia są Akademia WSB, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, firma VRTechnology oraz Moto-Profil – właściciel marki ProfiAuto i twórca projektu ProfiAuto Wirtualny Warsztat, który dał początek nowej inicjatywie. Projekt wzbudził również zainteresowanie NATO DEEP eAcademy – specjalnej agendy Sojuszu Północnoatlantyckiego, wspierającej szesnaście krajów partnerskich NATO w reformowaniu systemów szkolnictwa wojskowego i harmonizacji programów kształcenia, zgodnie z jego standardami.
Moto-Profil bezpośrednim partnerem handlowym Castrol
12/Maj

Moto-Profil bezpośrednim partnerem handlowym Castrol

Firmy Moto-Profil oraz Castrol podpisały porozumienie o współpracy, na mocy którego Moto-Profil stał się bezpośrednim partnerem handlowym marki Castrol. Niesie ono szereg korzyści dla klientów Moto-Profilu, którzy zyskają m.in. dostęp do specjalistycznych referencji.